וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחפנים ליד שדות תעופה: זו הסיבה שאסור לעשות את זה

12.1.2017 / 11:43

רחפן התנגש במטוס שעליו היו 80 נוסעים ושישה אנשי צוות, וצילומים חיצוניים שפורסמו ברשת מצביעים על נזק משמעותי למדי למטוס מסוג בואינג 737-700, שנחת בנמל התעופה הבינלאומי בפרובינציית טטה שבמוזמביק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האסון יכול היה להיות כבד. הנזק למטוס כתוצאה מהתנגשות הרחפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקרה הזה עשוי היה להסתיים בטרגדיה נוראית: מטוס מסוג בואינג 737-700 של חברת התעופה הלאומית של מוזמביק התנגש ברחפן בזמן הנחיתה בנמל התעופה הבינלאומי של פרובינציית טטה שבמוזמביק. 80 נוסעים ושישה אנשי צוות היו על המטוס בזמן ההתנגשות, וצילומים חיצוניים שפורסמו ברשת מצביעים על נזק משמעותי למדי למטוס.

אנשי הצוות דיווחו כי שמעו רעש התנגשות בזמן נחיתת המטוס, אך החליטו להשלים את הנחיתה בכל זאת. זו הייתה ההחלטה הנכונה שכן בסופו של דבר המטוס נחת בשלום על המסלול, אך כנראה שיידרשו תיקונים ובדיקות רבות בטרם יוכל שוב להמריא. כל הנוסעים ירדו מהטיסה ללא פגע, וחלקם עלו עוד באותו יום על טיסות המשך מנמל התעופה.

רשויות הביטחון של מוזמביק אינן מפרסמות בשלב זה מי הפעיל את הרחפן שהתנגש במטוס, או האם הוא נתפס, אך מקרים מעין אלו מדגישים את הסכנה הקיימת בהפעלת כלי תעופה זעירים בסביבת נמל תעופה. ברוב מדינות העולם - כולל בישראל - מדובר בעבירה חמורה.

  • עוד באותו נושא:
  • רחפן
  • מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully