וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו אפשר לשלוח בווטסאפ יותר מעשר תמונות במכה

אילן גלר

15.1.2017 / 9:00

בעדכון הבא לאנדרואיד, ובעדכון הנוכחי לאייפון, אפליקציית המסרים הפופולרית תאפשר לשלוח פי שלושה יותר קבצי מדיה בכל פעם, וגם מציעה חיפוש קבצי GIF משעשעים מתוך המאגר העצום של אתר Giphy, ישירות מהמקלדת

צילום של תינוק שרק נולד בסמארטפון. ShutterStock
רק עשר תמונות של התינוק? ברור שיש יותר!/ShutterStock

אפליקציית המסרים המידיים ווטסאפ הולכת וסוגרת את פער היכולות עם אפליקציות מתחרות, וריבוי העדכונים במהלך השבועות האחרונים מעיד על מאמץ מרוכז מצד החברה להפוך את המסנג'ר הפופולרי למשוכלל ומהנה לשימוש בכל תחום, גם אם זה אומר לשאוב השראה ישירות מפיצ'רים של אפליקציות מתחרות. שני החידושים האחרונים נוגעים לאפשרויות שיתוף התמונות וסרטוני הווידאו, ולחיפוש מהיר של אנימציות גיף משעשעות.

עד היום הייתה ווטסאפ מוגבלת לשיתוף של עד עשר תמונות או קבצי וידאו בכל פעם. בגרסה האחרונה לאייפון ובגרסת הבטא הנוכחית לאנדרואיד, ההגבלה עלתה ל-30 פריטי מדיה, כנראה מספיק עבור רוב המשתמשים, אבל בטוח נוח יותר למי שמעביר כמות גדולה של קבצים, כמו תמונות מאירוע למשל. אם אינכם משתמשים בגרסת הבטא של ווטסאפ, סביר להניח שגם הגרסה הרשמית לאנדרואיד תזכה בחידוש זה בתוך כמה ימים.

החידוש השני, שיגיע בעדכון הבא, היא מקלדת מובנית לחיפוש אנימציות GIF, המבצעת למעשה חיפוש בארכיב העצום של אתר Giphy. אם עד היום נאלצתם להשיג קישור לקובץ גיף, כעת השימוש בהם יהיה הרבה יותר אינטואיטיבי ומזמין מתוך ממשק הכתיבה. גם תכונה זו כבר זמינה לחלק ממשתמשי האפליקציה באייפון ובאנדרואיד, וצפויה להגיע לכולם עוד במהלך החודש הנוכחי. ווטסאפ מדווחת על יותר ממיליארד משתמשים בכל רחבי העולם, כך שמדובר בכמות עצומה של אנשים שיוכלו כעת לקחת בקלות חלק בטרנד הגיפים המשעשעים והממים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר גם לשלף גיפים הרבה יותר בקלות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully