וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפינים: אתרי הפורנו נחסמו עקב דוח שהראה כמה פורנו פופולרי במדינה

אילן גלר

16.1.2017 / 9:24

אחרי שתושבי מדינת האיים זכו בתואר המפוקפק - האנשים שמבלים ב-Pornhub הכי הרבה זמן בכל ביקור, הממשלה החליטה לחסום את האתר ואתרי פורנו פופולריים נוספים. מעניין מה יעשו מיליוני התושבים עם כל הזמן הפנוי הזה

סצנת הפורנו הגרועה בעולם?/יוטיוב

בשבוע שעבר פרסם אתר הפורנו הפופולרי Pornhub את סיכום שנת 2016, שהכיל מידע רב לגבי הטרנדים הבולטים באתר ומידע על המבקרים בו. אחד הנתונים היה פרק הזמן הממוצע שמעביר כל גולש באתר, ושם זכתה הפיליפינים במקום הראשון, עם 12 דקות ו-45 שניות. זהו פער גדול למדי מהמקום השני, דרום אפריקה, שבה המשתמש הממוצע מסתפק במעט פחות מ-11 דקות לביקור.

מתברר שבממשלת מדינת האיים לא אהבה את הנתון ופנייה זריזה לספקי האינטרנט הגדולים במדינה, הנשענת על חוק למניעת הפצה של פורנוגרפיית ילדים, הביא לחסימתו של Pornhub ועוד אתרי פורנו פופולריים בעבור רוב תושבי הפיליפינים. ניסיונות גישה לאתר כעת מובילים להודעת שגיאה ובה הטקסט "אתר זה נחסם בהוראת הממשלה".

גופי הרגולציה המקומיים מסבירים כי לפי לשון החוק, גם אם אתר איננו מוקדש כולו לתכנים פדופיליים, נוכחות של תכנים כאלו באחד ממדוריו מספיקה בכדי להביא לחסימתו. מאחר ואין לממשל אפשרות לבדוק כל סרטון חדש שעולה לאתר, הפתרון ההגיוני היחיד הוא לחסום את כולו. לא ברור עדיין האם ל-Pornhub יש כוונה כלשהי לערער על קביעה זו, שמשמעותה לפחות בינתיים ויתור על קהל פוטנציאלי של עשרות מיליוני משתמשים, המבלים באתר כזכור, זמן ניכר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנתון שהבהיל כנראה את ממשלת הפיליפינים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully