וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורק אבל לא מתעייף: איך זה מרגיש לשכב עם רובוט מין זכרי?

אילן גלר

17.1.2017 / 8:57

האיבר עצמו, לדברי קרלי סקיוטרינו, עיתונאית הכותבת על סקס ויחסים, תוכנן באופן ריאליסטי מאוד ומרגיש ממש כמו הדבר האמיתי, כולל שיערות ערווה ותחושות מגוונות באזורים שונים בגוף

גאווה

קרלי סקיוטרינו, הכותבת טור בנושאי סקס עבור מגזין הסטייל Vogue, הסכימה להשתתף בניסוי יוצא דופן - קיום יחסי מין עם בובת מין זכרית בשליחות עיתונאית. קרלי בילתה כ-20 דקות עם הרובוט מדגם מתקדם בשם "גבריאל", שעלותו כ-25,000 שקלים, על מנת לבדוק תיאוריה שנשמעת לאחרונה לעתים קרובות: בעוד שגברים יכולים להסתפק בבובות מין מאחר והאקט הפיזי הוא עיקר העניין עבורם, נשים יתקשו ליהנות ללא קשר רגשי לפרטנר.

רובוט מין זכרי. "ווג", צילום מסך
קרלי וגבריאל - הרגיש כמו הדבר האמיתי./צילום מסך, "ווג"

מעבר לעובדה שזו טענה מכלילה ושוביניסטית, אם לשפוט לפי רשמיה של קרלי, מתברר שלא מדובר בתיאור מדויק אפילו של המציאות. לדבריה, החוויה הייתה בסופו של דבר דומה מאוד לקיום יחסי מין עם גבר אמיתי, למעט העובדה שהשליטה הייתה שלה לאורך כל האקט. האיבר עצמו, לדעת קרלי, תוכנן באופן ריאליסטי מאוד ומרגיש ממש כמו הדבר האמיתי, כולל שיערות ערווה ותחושות מגוונות באזורים שונים בגוף. "לא תוכלי לעבור חוויה דומה עם אדם אמיתי", היא סיכמה.

שיפורים טכנולוגיים שונים עשויים להפוך בעתיד את החוויה למרגשת עוד יותר. בדגם הבא של גבריאל, מבטיח היצרן כי איבר המין יזכה למנגנון חימום פנימי שישפר את התחושה ויהפוך את השימוש ברובוט לריאליסטי ומהנה עוד יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
25 אלף שקלים לצעצוע המין המתוחכם הזה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully