וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטה בת 8 שנמלטה לגרמניה הציעה את עצמה למכירה ברשת

18.1.2017 / 9:33

הוריה נחקרו והילדה ושני אחיה הקטנים טופלו על ידי רשויות הרווחה והושבו לביתם. כשנשאלה הילדה על המקרה, היא הודתה שהיא זו שפרסמה את המודעה ולא הוריה אבל לא הסבירה בדיוק מה הניע אותה

ShutterStock

כשגולשים גרמנים החלו להתלונן על הצעת רכישה מטרידה ברשת, המשטרה התערבה ומיהרה לחקור, אך גילתה מציאות מטרידה אף יותר. פליטה לבנונית בת שמונה שהיגרה לגרמניה הציעה את עצמה למכירה באפליקציית shpock.com תמורת כ- 174אלף שקלים (45 אלף דולרים). הצעירה גם צירפה תמונה של עצמה לעמוד המכירה.

השוטרים הגיעו לבית משפחתה בעיר לונה שבמזרח גרמניה, בו גרה הילדה עם הוריה ושני אחיה מזה שנתיים. המשטרה החרימה את הסמארטפון שלה ושירותי הרווחה הוציאו מהבית את הילדה ואת אחיה בני השלוש וה-12 ולאחר תהליך קצר השיבו אותם לביתם.

כשנשאלה הילדה על המקרה, היא הודתה שהיא זו שפרסמה את המודעה אבל לא הסבירה בדיוק מה הניע אותה. ראש העיר, ברנד פוגמיולר, הגיב למקרה ותהה בפני העיתונאים איך האתר מאפשר לדבר כזה לקרות, והאלה כמה סימני שאלה לגבי המוטיבציה של הילדה. למרבה המזל, גולשים שנבהלו מיהרו לדווח למשטרה אך האפליקציה לא ערכה כל סינון למודעה.

זו לא הפעם הראשונה שגרמניה נתקלת בתופעה. בחודש אוקטובר 2016, תושב דויסבורג נחקר לאחר שפרסם מודעה באתר eBay עם תמונה של בתו בת החודש וחצי ולצדה כתב "תינוקת בת 40 ימים בשם מריה למכירה". כשנחקר הוא סיפר שכל המודעה היא בדיחה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ילדה סמארטפון. ShutterStock
לא הסבירה בדיוק מה הניע אותה להציע את עצמה למכירה. אילוסטרציה./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully