וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לה פין ענק!": האינטרנט בטירוף מהתמונה הזאת

אילן גלר

19.1.2017 / 10:24

כמובן שמדובר באשליה אופטית, ולא באיבר מפלצתי באורכו, אבל זה לא מפריע לגולשים לשתף את התמונה המשעשעת. זו לא הפעם הראשונה שאשליה אופטית כזו גורמת לגולשים ליהנות כל כך, אבל מצד שני - לא כל יום נכנסת תמונה לפנתאון של הרשת

תמונות שצריך להתבונן בהן פעמיים כדי להבין מה רואים בהן/YOUTUBE

(בסרטון: עוד תמונות שמצריכות מבט נוסף כדי להבין מה קורה בהן)

תוהים כמה נמוך יכולה רשת האינטרנט להגיע? ייתכן בהחלט שיש לנו שיא חדש: התמונה הזו, שעלתה לשירות שיתוף הצילומים Imgur מבית רדיט, ושותפה משם עשרות אלפי פעמים, מציגה נערה בלבוש לא צנוע במיוחד - ככל הנראה דיילת שתפקידה להציג את מוצרי החברה בה היא מועסקת. אלא שלא המכנסיים הקצרים הן אלו שריתקו את הגולשים, אלא מה שהן חושפות: צורה שנראית כמו איבר מין גברי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה רגליים או שאת ממש שמחה לראות אותנו? התמונה הוויראלית./מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן שמדובר באשליה אופטית, תוצאה של התאורה בחדר והזווית שבה נעמדה הבחורה בעת הצילום. זה, כמובן, לא מפריע לגולשים לשתף את התמונה הזו בטירוף לצד הערות בטעם טוב כדוגמת "יש לה פין ענק!". סביר להניח שרוב הגולשים מודעים לכך שלא באמת מדובר באיבר נוסף שהשתרבב לו לתוך הצילום אבל כך או כך, התמונה הפכה ללהיט ויראלי.

הדבר היחיד שמפתיע בשלב זה הוא שכוכבת הצילום נותרה עד כה אנונימית, ובין עשרות אלפי הגולשים שצפו בתמונה אף אחד מהם עדיין לא הצליח לזהות אותה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully