וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלת האחורית: מתברר שיש מלא פורנו ביוטיוב - ככה הם עוקפים את הסינון

20.1.2017 / 8:57

בשקט בשקט יותר ויותר משתמשים בפלטפורמה הפופולרית של גוגל מצליחים להעלות דרכה סרטוני סקס מבלי שיצונזרו. כך הם עושים זאת בלי מאמץ גדול

סצנת הפורנו הגרועה בעולם?/יוטיוב

(בסרטון: סצנת הפורנו הגרועה בעולם)

אולי יהיה לכם קשה להאמין אך מתחת לפני השטח ביוטיוב מתחבאים לא מעט סרטוני פורנו. השיטות להעלות אותם לפלטפורמה של גוגל רק הולכות ומשתכללות למרות האיסור החמור והעובדה שגוגל מפעילה בוטים שיודעים לאתר לבד תוכן אסור.

אתר torrentfreak.com חושף את אחת הדרכים הפופולריות שבה מצליחים יצרני פורנו פיראטים להעלות את סרטוני הסקס ליוטיוב דרך הדלת האחורית - מבלי שיצונזרו וללא כל תשלום.

איך הם עושים את זה? בכל פעם שמעלים וידאו ליוטיוב מתבקשים להגדיר האם הסרטון יוצג ציבורית לכלל המשתמשים (זו גם ברירת המחדל) או שיעלה לצפייה פרטית. אפשרות הביניים היא שהסרטון יעלה כ"לא רשום" שמשמעותה היא שלא ניתן יהיה למצוא את הסרטון ברשת אלא רק באמצעות לינק ישיר ממעלה הסרטון. השימוש בפונקציה זו מאפשר להעלות תכנים שלא תמיד עוברים צנזורה ולהטמיע (לאמבד) אותם באתרי פורנו מבלי שייחשפו ביוטיוב. לפי חלק מהדיווחים, המשתמשים הפיראטיים מצאו דרך נוספת לעקוף את הצנזורה שיוטיוב עדיין לא הצליחה לפענח.

מי שיצאו נגד התופעה הזו הם דווקא אתרי הפורנו הגדולים שטוענים כי ההפצה הפיראטית דרך יוטיוב מפרה את זכויות היוצרים שלהם שכן הם היוצרים של רוב הסרטים שמופצים בדרך הזאת. למרות זאת, מתברר כי ביוטיוב מודעים לתופעה ובלטענתם בסופו של דבר הם מגיעים לרוב התכנים הפורנוגרפיים ומורידים אותם מהאתר. אך בכל זאת נראה כי סרטונים לא רשומים מצליחים לשרוד זמן רב יותר משמעותית באוויר לעומת אלו שהועלו לצפייה ציבורית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוקפים את הצנזורה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully