וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון עם הכי הרבה זיכרון מגיע לישראל. כמה הוא יעלה?

22.1.2017 / 12:57

טלפון הדגל של המותג נוביה מבית ZTE הסינית יגיע לארץ במהלך חודש פברואר וזמין כבר עכשיו לרכישה מוקדמת. המפרט כולל 6 גיגה זיכרון RAM, מצלמה מתקדמת ועוד. המחיר? קצת פחות סיני, אבל עדיין משתלם על הנייר

צלמים זמניים מורשים

המותג Nubia נוסד בשנת 2012 על ידי יצרנית הסמארטפונים הסינית הענקית ZTE במטרה להציע סמארטפונים חדשניים ברמה גבוהה. המכשיר הראשון של נוביה, Z11 mini, הפתיע אותנו לטובה וכעת מגיע מכשיר הדגל של המותג, Z11, שמשווק בעזרת פרזנטור החברה, כריסטיאנו רונאלדו.

למכשיר מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD עם שוליים דקים מאוד ושכבת מגן משוריינת מסוג גורילה 3, ערכת שבב סנאפדרגון 820 חזקה של קוולקום, 6 גיגה זיכרון RAM, 64 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מיקרו-SD, סוללה של 3,000 מיליאמפר-שעה ומשקלו 162 גרמים.

ל-Z11 מערכת הפעלה אנדרואיד 6 מרשמלו (לא העדכנית ביותר), הוא מצויד במצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל וקדמית של 8 מגה פיקסל. המכשיר מגיע גם עם חיישן קורא טביעת אצבע וחיבור USB חדש מסוג C, שמאפשר טעינה מהירה (Quick Charge 3.0) אבל לא מתחבר לכל כבל טעינה סטנדרטי.

נוביה Z11. אלון רזניק, מערכת וואלה! NEWS
מסך כמעט נטול שוליים./מערכת וואלה! NEWS, אלון רזניק

לנוביה Z11 ממשקNubia Fit 2.0 המאפשר לשלוט במכשיר באמצעות קצוות המסך, עם השוליים הדקים מאוד. לדברי החברה, המצלמה המתקדמת מסוגלת להפיק תמונות באיכות של מצלמת DSLR מקצועית ללא שימוש בציוד צילום נוסף. מייצב התמונה מפיק תמונות בהירות ונקיות ללא עיוותים ומריחות, גם בתמונות פנורמיות.

NUBIA Z11 זמין לרכישה בארץ בצבע BLACK & GOLD בסכום של 2,399 שקלים. מי שירכוש את המכשיר בהזמנה מוקדמת ברשת באג יקבל אותו כנראה בתאריך 27 בפברואר. בנוסף מי שירכוש את המכשיר בהזמנה מוקדמת יקבל כרטיס זיכרון בנפח 32 גיגה במתנה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.
https://www.facebook.com/wallatech/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נוביה Z11. אלון רזניק, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב נקי, כמעט זהה לאייפון 6./מערכת וואלה! NEWS, אלון רזניק
נוביה Z11. אלון רזניק, מערכת וואלה! NEWS
מפרט חזק, השאלה היא איך הוא בא לידי ביטוי בחוויית השימוש./מערכת וואלה! NEWS, אלון רזניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully