וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הדירה שלכם תהיה שווה אחרי תמ"א 38? האתר הזה יגיד לכם

23.1.2017 / 9:51

הסטארט-אפ TamaFix, שזכה לתמיכת המדען הראשי, חושף כמה תהיה שווה כל דירה אחרי ביצוע שיפוץ במסגרת תמ"א 38, והאם בכלל זה אפשרי. לדברי החברה, יש כ-190 אלף דירות בישראל ששוות יותר כסף ממה שנדמה לבעליהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לברר מידע גם על נכסים שאינם בבעלותכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

רוב בעלי הדירות במבנים המתאימים לשיפוץ במסגרת תמ"א 38 אינם יודעים להעריך את מה שמגיע להם והמחסור הזה בידע מוליד ויכוחים בין שכנים או יזמים ומחלוקות המעכבות פרויקטים. כדי לנסות ולהתמודד עם התופעה, ולסייע לבעלי הדירות, אתר TamaFix מציע לגולשים שירות ללא תשלום הבודק אם קיימת אפשרות לבצע פרויקט תמ"א 38 או פינוי-בינוי בבניינם. בנוסף מתקבלים המשתמשים באפליקציה נתונים על עליית שווי הנכס הצפויה, היקף הרחבת השטח והוספת מרפסות ומחסנים.

המידע באפליקציה נגיש לכולם, וניתן לבדוק באתר גם כתובת של דירות שאינן בבעלות המחפש. רוכשי דירה יד שניה יכולים לברר על היתכנות לביצוע פרויקט תמ"א 38 בנכס כדי לאמת הבטחות שניתנו מצד המוכר ובעלי דירות הנמצאים בשלבים שונים של פרויקט מתקדם יכולים לבדוק באתר את עליית שווי הנכס בעקבות התקדמות השלבים, לאחר התאגדות דיירים, קבלת היתר וכמובן מה יהיה שוויו של הנכס בסיום הפרויקט. חברת תמ"א פיקס זכתה במענק מהמדען הראשי ומשמשת כספקית מידע למשרד השיכון.

"אנחנו מעוניינים לשחרר לחץ משוק הנדל"ן על ידי הנגשת מידע מקצועי ואובייקטיבי שיקל על ביצוע התחדשות עירונית במרכזי הערים", אומר ליאור גוזס מייסד האתר. "מבדיקה שערכנו קיימות בישראל 190 אלף יחידות דיור בכדאיות כלכלית גבוהה בעיני יזמים שתניב להם רווח של 28 אחוזים ומעלה, כש-450 אלף יחידות דיור נמצאו בכדאיות כלכלית מינימלית לביצוע פרויקט שיניבו רווח של 20 אחוזים ומעלה ליזם. במרבית המקרים בעלי דירות אינם מודעים לפוטנציאל הקיים בנכס שבאחזקתם וניזונים ממידע המגיע ממקורות בעלי ניגוד עניינים כמו היזמים עצמם".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשק פשוט, השאלה היא עד כמה הנתונים מדויקים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully