וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ ויתר על הגלקסי: הסמארטפון הסודי של נשיא ארה"ב

אילן גלר

24.1.2017 / 8:14

במקום הגלקסי הפרטי קיבל טראמפ מכשיר סמארטפון חדש ומאובטח, שמערכת ההפעלה שלו עברה את השינויים שדרשו גופי המודיעין. לא פורסם באיזה מכשיר בדיוק מדובר אבל אין ספק שלא מדובר במכשיר אנדרואיד

ShutterStock

עם כניסתו לתפקידו החדש, כנשיא ארה"ב, נאלץ דונלד טראמפ לוותר על מכשיר הסמסונג גלקסי האישי בו השתמש במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות, ובעזרתו הוא פרסם את ציוציו מעוררי המחלוקת בטוויטר. הסיבה לשינוי המכשיר היא לא בהכרח שדרוג אלא יותר צורך אבטחתי. האחראים על סודותיו של הנשיא סבורים כי מכשירים מסחריים כמו הגלקסי אינם מאובטחים די הצורך לשימושו של מנהיג העולם החופשי והעומד בראש המעצמה החזקה בעולם.

במקום הגלקסי הפרטי קיבל טראמפ מכשיר סמארטפון חדש ומאובטח, שמערכת ההפעלה שלו עברה את השינויים שדרשו גופי המודיעין. לא פורסם באיזה מכשיר בדיוק מדובר, אם כי לא חסרות שמועות בנושא. הדבר האחד שעליו נדמה כי כולם מסכימים הוא שאין כמעט סיכוי שמכשירו של נשיא ארה"ב יכול להיות מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל, כי היא פשוט לא בטוחה מספיק לשימוש בשלב זה. פרצות רבות מתגלות לעתים קרובות ומבחינת אבטחת מידע היא מאוד לא אמינה.

בעוד שברק אובמה נאלץ להעביר את שנותיו בבית הלבן תוך שהוא משתמש במכשיר בלאקברי מיושן, השמועות גורסות כי לכבודו של טראמפ הוכן מכשיר אייפון 7 מודרני, שהותאם במיוחד בכדי להיות אחד הסמארטפונים המאובטחים ביותר בעולם. טראמפ רשאי להמשיך ולהסתובב עם שני מכשירים - האחד לשימושו הפרטי והאישי והשני לצורך תקשורת מאובטחת, אך לא ברור האם הוא אכן יעשה זאת. כנראה שניאלץ לחכות שהמכשיר יצוץ בתמונות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טראמפ סמארטפון. ShutterStock
מכשירי האנדרואיד פשוט לא מאובטחים מספיק./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully