וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט אובר: Moovit Carpool מאפשרת לנהג לקבוע כמה תעלה הנסיעה

24.1.2017 / 11:23

לראשונה מאז הושק שירות הנסיעות השיתופיות, חברת Moovit מעניקה לנהגים את הזכות לקבוע מה יהיה מחיר הנסיעה: האפליקציה תציג לנהג את המחיר המומלץ לפי מרחק הנסיעה, שהוגדר מראש על ידו, והנהג מוזמן לקבוע מחיר נמוך או גבוה מהמחיר המומלץ, לפי ראות עיניו

צילום מסך

אפליקציית Moovit, המסייעת לנוסעים לדעת מתי האוטובוס או הרכבת שלהם אמורה להגיע לתחנה, מפעילה גם שירות נסיעות שיתופיות בשם Moovit Carpool. הנסיעות השיתופיות מחברות בפועל בין אנשים שצריכים להגיע לאותו מקום תמורת תשלום לבעל הרכב. אתמול הכריזה החברה על שינוי גדול באופן קביעת מחירי הנסיעות. מעתה, ולראשונה בישראל, הכוח עובר לקהילת הנוסעים והחברה מאפשרת לנהגים להחליט מה יהיה תעריף הנסיעה.

איך זה עובד? האפליקציה מציגה לנהג את המחיר המומלץ לפי מרחק הנסיעה, שהוגדר מראש על ידו, והנהג מוזמן לקבוע מחיר נמוך או גבוה מהמחיר המומלץ, לפי ראות עיניו. כלומר, מחיר הנסיעה ייקבע עצמאית אך ורק על ידי הנהגים, כשלנהג יש את החופש לבחור את המחיר מתוך טווח אפשרי: החל מהצעת נסיעה בחינם ועד נסיעה במחיר המקסימלי האפשרי. הנוסעים, מצדם, יוכלו להחליט האם משתלם להם להצטרף לנסיעה מסוימת, בהתאם לתעריף המוצע להם על ידי הנהג.

מוביט קארפול. צילום מסך
האפליקציה ממליצה והנהג קובע כמה תעלה הנסיעה./צילום מסך

לדברי החברה, המודל החדש מבוסס על ההבנה כי, בסופו של דבר, חכמת ההמונים מייצרת מנגנון שוק חופשי הוגן עבור כלל המשתמשים באפליקציה. "אנו מאמינים שחברי הקהילה שלנו יודעים טוב יותר מכל אלגוריתם מהו המחיר המיטבי עבורם", אמר איתי גיל, סמנכ"ל וראש תכנית Moovit Carpool.

שירות Moovit Carpool הושק בספטמבר 2016 ומונה כיום עשרות אלפי משתמשים. נהגים הרוצים להציע את המקומות הריקים שלהם לנסיעה משותפת צריכים להוריד את אפליקציית Moovit Carpool לנהג ולהזין את נסיעותיהם. נוסעים הרוצים למצוא נסיעת קארפול צריכים לחפש מסלול כרגיל באפליקציית Moovit שם יופיעו הנהגים המציעים נסיעות במסגרת השירות. נהג קארפול יכול לאסוף עד שלושה נוסעים בכל נסיעה, והם ישלמו לו סכומים שהתקרה שלהם נקבעת כך שלא יעברו את עלות הנסיעה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully