וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית גוגל Docs התחדשה בכמה שדרוגים יעילים

אילן גלר

29.1.2017 / 9:01

תוכלו כעת לקבוע כותרות והערות תחתונות (פוטרים) לכל עמוד, להוסיף מספרי עמודים במסמכים ארוכים, להוסיף מסגרות מנוקדות וגם לקבוע את גודל העמוד ואופי פריסתו. הפיצ'ר השווה ביותר - עריכת תמונה - נוסף רק לאנדרואיד

צילום מסך

גוגל Docs וגוגל Sheets, האלטרנטיבות החינמיות של גוגל לתוכנות המשרדיות הפופולריות וורד ופאוור-פוינט, מצטיינות במיוחד באפליקציות למכשירי סמארטפון. העדכון האחרון מוסיף להן תכונות רבות שהיו חסרות עד כה, והופכות אותן לתחליף של ממש עבור תוכנות משרדיות המיועדות למחשבים אישיים. רק צרפו מקלדת אלחוטית ותוכלו להעביר חלק ניכר מעבודתכם למכשירים הניידים.

בגרסת האייפון, תוכלו כעת לקבוע כותרות והערות תחתונות (פוטרים) לכל עמוד, להוסיף מספרי עמודים במסמכים ארוכים, להוסיף מסגרות מנוקדות וגם לקבוע את גודל העמוד ואופי פריסתו, הגדרות המאפשרות לעצב ולהדפיס את המסמכים בדיוק כפי שנחוץ לכם וישירות מהסמארטפון. כל השינויים הללו, אגב, יסונכרנו באופן אוטומטי לענן כך שתוכלו להמשיך ולעבוד על המסמך מכל מכשיר אחר.

גם בגרסת האנדרואיד מצטרפים כל החידושים הללו, ועוד אחד נוסף: האפשרות להגדיל, להניע ולסובב צילומים תמונות שהוספתם למסמך. הטקסט ימוקם מחדש באופן אוטומטי בהתאם למיקום התמונה (Text Wrapping) ותוכלו להוסיף לצילומים גם מסגרת צבעונית לבחירתכם. כל העדכונים הללו זמינים דרך חנות האפליקציות הרלוונטית למכשירכם, ויותקנו באופן אוטומטי תוך מספר ימים אם לא תבחרו לעדכן את האפליקציה באופן ידני.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אפליקציית גוגל דוקס. צילום מסך
עריכת תמונה בקלות - זמין בשלב הזה רק באנדרואיד./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully