וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG G6, וואווי P10 ועוד: הסמארטפונים החדשים שיושקו בחודש הבא

30.1.2017 / 8:58

ההשקה הכי מסקרנת של פברואר באופן מסורתי היא של מכשיר הדגל מסדרת גלקסי, אך השנה בחרה סמסונג לדחות אותה בחודש לפחות. למרבה המזל, זה לא אומר שאין עוד הרבה השקות מגניבות נוספות. מתכוננים לחודש העמוס של השנה במובייל

עומרי וייס

(בסרטון: אנבוקסינג של וואווי P9 - בעקבות ההצלחה, היורש שלו יושק פחות משנה אחריו)

מדי שנה בחודש פברואר מתקיימת תערוכת המובייל הגדולה MWC בברצלונה. התערוכה היא גן עדן לחובבי סמארטפונים ובמסגרתה לרוב מכריזות היצרניות הגדולות על מכשירי הדגל החדשים שהולכים ללוות אותנו במהלך השנה הקרובה.

השנה מסתמן כי סמסונג בחרה לדלג על השקה בתערוכה והיא תציג את גלקסי S8 רק בתחילת חודש אפריל, אבל זה לא אומר שלא מחכות לנו הפתעות נוספות. ההכרזות צפויות להתקיים בתאריכים 26-27 בפברואר במסגרת מסיבות עיתונאים המתקיימות לפני פתיחת התערוכה לקהל הרחב.

רובוט בברצלונה בתערוכת MWC. GettyImages
מבקרים בתערוכת MWC בברצלונה בשנה שעברה./GettyImages

וואווי P10

אחרי הצלחה גדולה במכירות, מכשיר הדגל של חברת וואווי הסינית צפוי להגיע מוקדם מהרגיל (כעשרה חודשים בלבד אחרי ההכרזה על P9). לפי השמועות וההדלפות ברשת, המכשיר צפוי להגיע עם מסגרת מתכתית לגמרי, בדיוק כמו הקודם, רק שהפעם קורא טביעות האצבע יהיה בחלקו הקדמי וישמש ככפתור הבית. האנטנה תעוצב מחדש ותכלול יותר תדרים מה-P9, המסך בגודל 5.5 אינץ' יגיע ברזולוציית QHD ויהיה מעוקל בקצוות, בדומה לגלקסי S7.

בגב המכשיר ישולבו שוב זוג עדשות של המותג לייקה, וככל הנראה מדובר במערך צילום זהה לזה שנמצא ב-Mate 9, עליו הכריזה וואווי בחודש נובמבר. המצלמה הקדמית צפויה להיות של 8 מגה-פיקסל ומעבד המכשיר יהיה Kirin 960, מתוצרת וואווי, שגם אותו תוכלו למצוא ב-Mate 9. לטענת החברה השבב מהיר הרבה יותר מסנאפדרגון 820. וואווי P10 יצויד ככל הנראה ב-6 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה פנימי לאחסון.

שמועות עדכניות טוענות כי זהו הולך להיות המכשיר היקר ביותר בסדרת P עד כה, ואנחנו מקווים שבישראל החברה תשמור על הפער התחרותי ותציע אותו במחיר אטרקטיבי של קטגוריית הביניים. לפי הדיווחים, לצדו תשיק וואווי את P10 Lite דלף עם 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון, מצלמת 12 מגה-פיקסל, מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD וסוללה בנפח 2,900 מיליאמפר-שעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות כבר דלפו, וגם המפרט. עכשיו נותר רק לחכות ולראות אם יהיו שינויים של הרגע האחרון. אנחנו נהיה שם לדווח בזמן אמת./מערכת וואלה!, צילום מסך

LG G6

אם יש יצרנית סלולר אחת שמקפידה להפתיע, וגם סופגת על כך לא מעט ביקורת, זו LG. מכשיר הדגל הקודם, G5, אמור היה לשנות את כללי המשחק ולהביא לעולם את הסמארטפון המודולורי המסחרי הראשון אבל המכירות היו גרועות והמשתמשים לא הגיבו בחיוב לכל השינויים שערכה החברה במכשיר. גם במטה החברה הבינו שהסמארטפון המודולרי לא צובר תאוצה וירדו מהרעיון.

בשבוע שעבר דלפה לרשת תמונה של ה-G6, ואיששה את השמועות שהמכשיר יגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ', ביחס תצוגה של 18:9 (כלומר, בפשטות 2:1), מה שיהפוך את המכשיר לגבוה במיוחד ואף ישפיע על רזולוציית המסך. לפי התמונה שהודלפה, העיצוב החדש צפוי להיות הרבה יותר סולידי. לא ברור האם החברה צפויה להמשיך בקו של מיקום כפתור הכיבוי וקורא טביעות האצבע בגבו של הסמארטפון. LG צפויה לשלב במכשיר את ערכת השבב סנאפדרגון 821, שנמצא כבר במכשירים רבים לרבות Google Pixel שהושק לפני כמה חודשים. הסיבה לפי הדיווחים שהוא לא יצויד בסנאפדרגון 835 המתקדם ביותר היא שסמסונג אוגרת את כל השבבים עד להשקת גלקסי S8 באפריל. פרטים נוספים, לרבות מערך הצילום, לא דלפו בשלב זה אבל אנחנו כמובן נעדכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קווים נקיים, בלי כל הקטע המודולרי שהבריח את המשתמשים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יגיע ללא השבב המתקדם בעולם, סנאפדרגון 835, אבל עדיין יהיה מאוד מתקדם./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיאומי Mi 6

חברת שיאומי נחשבת לאפל הסינית, ולפני כמה חודשים הצליחה להפתיע עם השקת Mi Mix, שמהווה פריצת דרך טכנולוגית ועיצובית בתחום שנראה שכבר לא ניתן לחדש בו יותר מדי. בצל עזיבת המנכ"ל, הוגו בארה, החברה תשיק בתערוכה הקרובה את מכשיר ה-Mi 6 בכמה גרסאות. הגרסה הראשונה היא Mi 6 Lite והוא יגיע עם מסך בגודל 5.15 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת שבבים MediaTek X30, זיכרון עבודה של 4 גיגה RAM ואחסון בנפח של 64 גיגה. הוא יצויד במצלמה אחורית של 23 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 7 מגה פיקסל ובסוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה.

הגרסה האמצעית תגיע עם מסך בגודל 5.15 אינץ' ברזולוציית QHD, ערכת שבבים של סנאפדרגון 821 (או 835 אם הם יצליחו להשיג מסמסונג), זיכרון עבודה של 4 גיגה RAM ואחסון בנפח 128 גיגה. מערך הצילום יגיע עם מצלמה אחורית של 23 מגה-פיקסל, ככל הנראה משופרת לעומת ה-Lite, ומצלמה קדמית של 7 מגה פיקסל. גרסת ה-Pro תגיע עם מסך זהה לגרסה הרגילה אך קצוותיו יהיו מעוקלים והוא יצויד ב-6 גיגה זיכרון RAM, מסגרת קרמית ו-256 גיגה לאחסון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם כך ייראה שיאומי Mi 6? אחת התמונות שדלפו לכאורה לרשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

נוקיה

ענקית הסלולר הפינית, שירדה מגדולתה ומנסה לחזור למשחק השנה, כבר עשתה קאמבק שהפך ללהיט מכירות בסין; תוך פחות מדקה מכרה נוקיה יותר מ-100,000 סמארטפונים מדגם נוקיה 6 ובמסיבת העיתונאים שתתקיים ב-MWC צפויה החברה להכריז על מכשיר דגל בשיתוף עם היצרנית הסינית HMD. לפי השמועות, המכשיר המתקדם יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 835 או 821, זיכרון עבודה של 6 גיגה RAM, מצלמת 23 מגה-פיקסל עם עדשת קרל זייס ומסך בשני גדלים: 5.2 אינץ' ו-5.5 אינץ'. המכשיר יהיה עמיד בפני מים ואבק וזו צפויה להיות אחת ההכרזות המעניינות בתערוכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוקיה 6 - הדגם הזול שהפך כבר ללהיט. מחכים לראות איך ייראה מכשיר הדגל החדש של החברה./מערכת וואלה!, צילום מסך

בלקברי

חברת בלקברי הייתה רגע מלמכור את הפטנטים שלה ולהפסיק לייצר סמארטפונים אבל ברגע האחרון החברה הקנדית, שזכתה לפופולריות רבה בתחילת שנות האלפיים, ניצלה בזכות יצרנית הסמארטפונים הסינית TCL. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, בלקברי תתמקד בתוכנה ו-TCL תהיה אמונה על ייצור המכשירים עצמם. לפי השמועות, המכשיר החדש של בלקברי ייקרא Mercury והוא יגיע עם מקלדת Qwerty בה ישולב קורא טביעות אצבע במקש הרווח. אין עוד פרטים רבים על המכשיר אך החברה רמזה בטוויטר כי הוא ייחשף בתאריך 25 בפברואר, יומיים לפני פתיחת התערוכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה שבטוח - תהיה למכשיר מקלדת פיזית./מערכת וואלה!, צילום מסך

סוני

במשך שנים סוני ביססה את מעמדה כיצרנית מצלמות מובילה גם לסמארטפונים אבל המכשירים עצמם של החברה נותרו איפשהו במרכז הרשימה של הסמארטפונים הנחשקים. לאחרונה החברה בחרה להכריז על מכשיר דגל אחת לחצי שנה, ואחרי ההכרזה בספטמבר במסגרת תערוכת האלקטרוניקה IFA בברלין, צפויה כעת החברה להכריז בברצלונה על Xperia XZ2. לסמארטפון מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD, הוא יהיה מבוסס ערכת השבבים סנאפדרגון 835, לפי השמועות, למרות שהדיווחים מראים שהשבב לא יהיה זמין במלאי בזמן לפברואר.

למכשיר הדגל של סוני יהיה 6 גיגה של זיכרו RAM וחיישן צילום IMX400 החדש מבית סוני. לפי השמועות ברשת, לצד ה-Xperia XZ2 החברה תכריז על ארבעה סמארטפונים נוספים, כלומר חמישה בסך הכול. אם לוחות הזמנים של סוני יהיו דומים להכרזה הקודמת בתערוכת MWC, אז השיקו מכשירים שהגיעו לחנויות רק ארבעה חודשים לאחר מכן, זה עשוי להסביר את הדיווח על השימוש בערכת השבב סנאפדרגון 835.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הימור שלנו - המכשירים ייראו כולם אותו הדבר, וכמעט ללא שינוי מהקו העיצובי הנוכחי. סוני אקספריה XZ./מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטון שדלף

מוטורולה

חברת מוטורולה, שנרכשה על ידי לנובו, צפויה להכריז במסגרת התערוכה על דור המשך לסדרת ה-G, שמציעה מכשירים איכותיים במחירים זולים יחסית. לפי השמועות, המכשירים צפויים להגיע בשתי גרסאות - G5 ו-G5 Plus. לשני הדגמים יהיה מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ה-G5 Plus יצויד בערכת השבבים סנאפדרגון 625 עם 4 גיגה RAM ו- 32 גיגה לאחסון. ככל הנראה ל-G5 הרגיל יהיה מפרט פחות מתקדם אך בשלב זה לא ברור מה הוא יכלול. מערך הצילום של הפלוס יגיע עם מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל וקדמית של 5 מגה-פיקסל. עדיין לא ברור מה יהיה מחירם של המכשירים אך הם כנראה לא יעקפו את 200 הדולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully