וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרימיום להמונים": סמסונג השיקה בארץ שני מכשירי גלקסי חדשים

30.1.2017 / 20:49

שני המכשירים החדשים בסדרת הביניים של סמסונג, גלקסי A, מציעים מפרט מתקדם ומתמקמים בנוחות בקטגוריית המחיר הפופולרית ביותר כיום בישראל. המכשיר הזול יותר מבין השניים נראה על הנייר מאוד משתלם

ספק 500

דגמי 2017 של סדרת הביניים המוצלחת למדי של סמסונג הושקו הערב במסיבת עיתונאים שערכה החברה בתל אביב. לדברי סמסונג, סדרה A החדשה מציעה עיצוב יוקרתי, מצלמות 16 מגה פיקסל איכותיות, מסכי Full HD גדולים, עמידות בפני מים ואבק ומעבדים עוצמתיים במחירים תחרותיים.

בחברה קוראים לסדרה הזו "מכשירי פרימיום להמונים", אבל הכוונה היא פשוט שהרמה הכללית של החומרה השתפרה בשנים האחרונות במידה כזו שגם מכשירי הביניים של סמסונג מסוגלים להציע חוויית שימוש טובה לרוב המשתמשים.

הסדרה החדשה כוללת בשלב הזה שני מכשירים - גלקסי A7 עם מסך 5.7 אינץ' וגלקסי A5 עם מסך בגודל 5.2 אינץ'. ההבדל הנוסף היחידי בין שני המכשירים היא הסוללה; לA7-סוללה בנפח של 3,600 מיליאמפר-שעה ול-A5 סוללת 3,000 מיליאמפר-שעה. שני המכשירים מציעים טעינה מהירה.

השקה גלקסי A תל אביב 2017. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב מתכתי מרשים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בנוסף, לשני המכשירים בסדרה מסגרת מתכת וגב מזכוכית, מצלמת 16 מגה פיקסל גם מקדימה וגם מאחור, עמידות בפני מים ואבק בתקן הגבוה ביותר (IP68), זיכרון עבודה של 3 גיגה RAM ו-32 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD.

לשני המכשירים קורא טביעות אצבע והם מריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 6.0.16 מרשמלו. המכשירים זמינים לרכישה בארבעה גוונים: שחור ,זהב, אפרסק ותכלת.
גלקסי A7 יעלה 2,399 שקלים עם כרטיס זיכרון 64 גיגה במתנה וגלקסי A5 יעלה 1,999 שקלים עם כרטיס זיכרון 64 גיגה במתנה.

המצלמה של סדרת גלקסי A מציעה ממשק משתמש פשוט הכולל תנועת swipe קלה לשינוי מצב הפעלה, או פילטרים מידיים להפעלת אפקטים. לדברי החברה למכשירים פוקוס אוטומטי, מהיר ומדויק ותפריט מצבי הפעולה כולל מצבים חדשים כמו Food Mode לצילום אופטימלי של אוכל. צילום סלפי עם גלקסי A נעשה על ידי נגיעה בכל נקודה על הצג עם כפתור המצלמה הצף. התוצאה היא תמונת סלפי ברזולוציה גבוהה. הצג עצמו משמש כנורת פלאש קדמי לתמונות בהירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
השקה גלקסי A תל אביב 2017. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
גב גנרי למדי./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

"סמסונג מחויבת ללקוחותיה וממשיכה לחדש כל העת על מנת להבטיח שכל מוצר של החברה יהיה המתקדם ביותר בשוק", אמר באירוע קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל. "בסדרת גלקסי A החדשה משולבת גישת העיצוב הייחודית של החברה עם מאפיינים אותם לקוחות סמסונג מכירים ואוהבים מדגמי ה- 7S ו-S7 Edge. המאפיינים הנוספים האלה יספקו למשתמשי הגלקסי A חוויה איכותית וביצועים מעולים מבלי להתפשר על הסגנון". אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל, אמר: "אנחנו גאים להשיק היום סדרת מכשירים עם מפרט פרימיום ותג מחיר של סדרת שוק ביניים".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלקסי A5./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלקסי A7./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully