וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פורנו בעלייה: החברה החדשה של דרייק שברה את פורנהב

אילן גלר

31.1.2017 / 9:57

באתר התוכן למבוגרים Pornhub מדווחים כי פחות מ-24 שעות לאחר הפרסום באתרי הרכילויות, כמות החיפושים אחר שמה של רוזי דיווין באתר - כנראה של גולשים סקרנים שלא היו מודעים לקיומה - זינקה ב-2,656 אחוזים

צילום מסך

בשבוע שעבר הוצפו אתרי הרכילות בידיעה מרעישה: לזמר האמריקני המוכר, דרייק, יש בת זוג חדשה בשם רוזי דיוויין. שמה של רוזי אינו מוכר במיוחד לחובבי מוזיקה, אבל היא ידועה בתעשיית הסרטים למבוגרים. לא עבר זמן רב מהרגע בו פורסמו צילומים של המפגש בין השניים במסעדה רומנטית באמסטרדם, ועד שרוזי דיווין החלה לזכות לפופולריות ממנה כנראה מעולם לא נהנתה בזמן שעדיין הצטלמה לסרטי פורנו חדשים.

דרייק ורוזי דיביין. צילום מסך
מעוררים עניין. דרייק ורוזי דיוויין./צילום מסך

באתר התוכן למבוגרים Pornhub מדווחים כי פחות מ-24 שעות לאחר הפרסום באתרי הרכילויות, כמות החיפושים אחר שמה של רוזי דיוויין באתר - כנראה של גולשים סקרנים שלא היו מודעים לקיומה - זינקה ב-2,656 אחוזים. הזינוק הזה הפך אותה, למעשה, לאדם המבוקש ביותר ב-Pornhub במהלך אותו יום.

זו ממש לא הפעם הראשונה בה אירועי אקטואליה ורכילות משפיעים באופן ישיר על אתר הפורנו הפופולרי. בשבוע שבו פורסמו הדיווחים המעידים, לכאורה, על חוויותיו המיניות של נשיא ארה"ב הנוכחי דונלד טראמפ בעת ביקורו ברוסיה, זינקו החיפושים אחר אקטים מיניים הכוללים "מקלחות זהב" ב-289 אחוזים, בעוד שכמות החיפושים אחר שמו של טראמפ עצמו עלתה בכ-273 אחוזים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקפיצה בחיפוש באתר הפורנו הפופולרי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully