וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר רשת חדש ומפגר שכדאי להרחיק את הילדים שלכם ממנו

2.2.2017 / 9:06

בני נוער מבריטניה מדווחים על כוויות קור מדרגה שניה ועל איבוד תחושה בידיים בעקבות אתגר רשת חדש ומסוכן שיכול לגרום לנזק בלתי הפיך. ארגון הצדקה המוביל בבריטניה יצא בהנחיה להורים ולמורים לפקוח עיניים על הילדים שלהם

YOUTUBE

אנחנו לוקחים חלק באתגרים ויראלים בעיניים עצומות. לא שואלים יותר מדי שאלות, מבצעים את האתגר, מפיצים ברשתות החבריות את הניסיון הפתטי שלנו להיות כמו כולם ועוברים לאתגר הבא. הרבה לפני אתגר בובות הראווה ואתגר האצבע האחת, הרשת נסחפה אחר אתגר דלי הקרח שבאופן יחסי הייה תמים יותר ממשיכיו והוקדש למטרה חשובה (העלאת מודעות למחלת ה-ALS). עכשיו, ואחרי שכבר חווינו כמה אתגרים שהעמידו אותנו בסיכון, אתגר דלי הקרח חוזר לחיים בגרסה אכזרית וללא שום מטרה הגיונית נראית לעין.

הטירוף החדש, שעל פי ה"דיילי מייל" כבר ניסה את מזלו בארה"ב ב-2012 ועכשיו מכה בבריטניה, מזמין את בני הנוער, הלקוחות הפוטנציאלים לאתגרים שכאלה, לפצוע את עצמם קשה. "אתגר המלח והקרח" מעודד בני נוער לשים מלח וקרח על העור שלהם וליצור כוויות קור, לצלם את השלפוחיות האדומות שנוצרו על העור ולהוכיח לחבריהם ברשת כמה "גיבורים" הם. התגובה הכימית של המלח מורידה את טמפרטורת הקרח למינוס 17 מעלות צלזיוס ומובילה לכוויה בעור. כמה מנסייני האתגר סובלים מכוויות קור מדרגה שניה ואחד אפילו אושפז בבית החולים עם נזק עצבי בידו.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אתגר האצבע: הטרנד הויראלי החדש שמאיים על הילדים שלכם

לכתבה המלאה

ארגון הצדקה המוביל בבריטניה, ה-NSPCC, פרסם אזהרה להורים ולמורים המבקשת לעורר מודעות אצל ילדים ובני נוער לסיכונים שבאתגרים ויראלים וקורא לפקח עליהם מקרוב, "חשוב שבתי הספר יפקחו עין על הטרנדים המסתמנים ברשת, ואנחנו מקבלים בברכה את בקשת המשטרה להדריך מורים בנושא", נכתב בהודעה, "עלייתן של הרשתות החברתיתיות הובילה לעלייה בלחץ חברתי המופעל בקרב ילדים ו'הטירוף' הזה הוא דוגמא מובהקת לכך".

כך מבצעים את האתגר

וככה זה נראה אחר כך

אתגר המלח והקרח. פייסבוק, צילום מסך
בשביל מה זה טוב?/צילום מסך, פייסבוק
אתגר המלח והקרח. פייסבוק, צילום מסך
שמישהו יעצור את זה בזמן הפעם/צילום מסך, פייסבוק
אתגר המלח והקרח. פייסבוק, צילום מסך
ילדים ובני נוער פוגעים בעצמם באתגר ויראלי מסוכן/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully