וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה פייסבוק הכינה לכולנו סרטונים הבוקר ואיך לערוך אותם?

2.2.2017 / 9:02

פייסבוק חוגגת יומולדת 13 וכמדי שנה היא מפרגנת למשתמשיה בסרטונים מציקים שסוקרים את הפרופיל שלהם. רבים מתעלמים מהסרטונים האלה מאחר והם לא ממש מייצגים את מי שהם אבל ניתן לערוך אותם בקלות וכך לשתף סרטון הרבה פחות מביך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אף אחד לא יראה את הסרטון שמופיע בפיד עד שתשתפו אותו./מערכת וואלה!, צילום מסך

צפיתם כבר בסרטון יום החברים שפייסבוק הכינה עבורכם כבר? כמדי שנה בתחילת פברואר, הרשת החברתית חוגגת יומולדת ומפנקת (או מענישה) את יותר ממיליארד משתמשיה בסרטון ספק מדליק ספק טרחני. השנה חוגגת פייסבוק יומולדת 13 (התאריך המדויק הוא 4 בפברואר) והסרטון השנה מכיל אנימציה של החברים הקרובים שלכם בצורת איש רוקד.

מטרת האירוע, שזכה לכינוי "יום החברים", הוא לחגוג חברויות בעולם האמיתי באמצעות תמונות ואירועי חיים שנחלקו ברשת החברתית, תחת ההאשטאג #friendsday. השנה מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, לא פרסם פוסט בנושא אלא דיווח במקום כי יש כעת לפייסבוק 1.9 מיליארד משתמשים רשומים ו-1.2 מיליארד משתמשים פעילים.

הסרטונים יכולים להיות משעשעים, אבל הם גם חושפים במקרים רבים כמה פייסבוק לא באמת מכירה אותנו. אם תרצו לערוך את הסרטון שפייסבוק הכינה לכם, להחליף בקלות את החברים או התמונות שנבחרו על ידי האלגוריתם, לחצו על הלינק הזה ושם חפשו את הלחצן Edit video לצד הלחצן Share video. אם תלחצו על עריכה תקבלו ממשק נוח שמאפשר להחליף את האלמנטים בסרטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכפתור הלבן יאפשר לכם לערוך את הסרטון לפני שיתוף./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully