וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנטפליקס יש גאדג'ט שמאפשר לשלוט בטלוויזיה בכוח המחשבה

אילן גלר

3.2.2017 / 7:15

הסרט או הסדרה שנבחרו מתנגנים קדימה או אחורה בהתאם למהירות הסיבוב של הראש, ואם תרצו לעצור את הווידאו או לגרום לו לשוב ולנגן פשוט חישבו על המילה "נגן" (Play). למרבה האכזבה, לנטפליקס אין כוונה להפוך את זה למוצר מסחרי בשלב הזה

צילום מסך

ענקית הסטרימינג, נטפליקס, מארגנת מדי כמה חודשים יום מיוחד בשם "האק-דיי" (Hack Day) שבו עובדי החברה שובתים ממטלותיהם הרגילות, ובמקומן מנסים לפתח את הרעיונות הכי מופרעים שהם יכולים לחשוב עליהם. בהאק-דיי האחרון הצליחו העובדים להתעלות על עצמם, ויצרו גאדג'ט שמאפשר לשלוט בטלוויזיה בכוח המחשבה.

ההתקן למעשה הוא חיישן גלי מוח המוצמד ברצועה לראש (מוצר מדף קיים למרבה ההפתעה) שמתרגם את הנעת הראש לימין או לשמאל ואת המחשבות לפקודות מחשב. הסרט או הסדרה שנבחרו מתנגנים קדימה או אחורה בהתאם למהירות הסיבוב של הראש, ואם תרצו לעצור את הווידאו או לגרום לו לשוב ולנגן פשוט חישבו על המילה "נגן" (Play).

בנטפליקס הכינו סרטון וידאו משעשע המדגים את יכולות המוצר, אך ממהרים להבהיר כי סביר להניח שלעולם לא נראה את הפיתוח הזה מגיע למדפי החנויות. מטרת הפרסום היא רק לשתף את הגולשים באווירה המיוחדת ותרבות החדשנות בחברה (ואולי כך גם לגייס עובדים איכותיים חדשים). רעיון אחר שעלה במהלך יום האתגר נשמע סביר הרבה יותר - מערכת הקוראת למשתמשי נטפליקס לתרום לארגוני צדקה מיד לאחר צפייה בסרטים מרגשים, שאמורים להפוך אותם לאמפתיים יותר באותו הרגע.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

נטפליקס קורא מחשבות. צילום מסך
תחביב מגניב יש לחבר'ה שם בנטפליקס. מחזיקים אצבעות שהם יהפכו את ההתקן הזה למוצר מסחרי./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully