וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח ישראלי: לשלוט במחשב עם צמיד לזרוע במקום עכבר ומקלדת

6.2.2017 / 8:25

הפיתוח החדשני מיועד בעיקר לבעלי מוגבלויות, שבשל תפקוד לקוי בידם לא מסוגלים לתפעל מקלדת ועכבר כמו רוב המשתמשים. הצמיד מתלבש על החלק העליון של הזרוע ובתנועה קלה ניתן לשלוט על כל מערכת הפעלה

מערכת וואלה!

כשרובנו חושבים על שימוש במחשב, העכבר והמקלדת הם הכלים היחידים שעולים לרובנו לראש. קשה לדמיין שימוש במחשב אישי בצורה שונה אבל מיליוני בעלי מוגבלויות ברחבי העולם לא מסוגלים להשתמש בעכבר ובמקלדת בשל בעיות תפקוד ביד.

סטארט-אפ ישראלי חדש יחבר את המשתמשים ששליטתם מוגבלת חזרה לעולם בעזרת צמיד שמתחבר לזרוע ומאפשר שימוש במחשב ללא מגע כף-יד. על ההמצאה חתומים בני-זוג סטארט-אפיסטים ישראלים נשואים. אריה כץ הוא נכה צה"ל ומירי ברגר היא מעצבת תעשייתית שלמדה בשנקר ובברוקלין.

שמו של הצמיד הוא Crescent by 6Degrees והוא מתלבש על הזרוע העליונה או על פרוטזה ומתחבר דרך קישורית בלוטות' לטאבלט או למחשב. הוא עובד עם כל סוגי מערכות ההפעלה ומאפשר שליטה במחשב באמצעות תזוזה קלה בלבד, גם למי שמוגבלותם אינה מאפשרת להם שימוש בידיים בכלל כמו חולי פרקינסון, קטועי גפיים, אנשים הסובלים משיתוק ומדלקות פרקים; כולם יכולים באמצעות הצמיד להתקשר, לסמס, לגלוש באינטרנט, להוריד ולהשתמש באפליקציות באופן עצמאי ועוד.

היזמים, אריה כץ ומירי ברגר, הם בוגרי מאיץ היזמות A3i - הראשון בעולם למיזמים בתחום הטכנולוגיה המסייעת. המאיץ מנוהל במשותף על ידי PresenTense ובית איזי שפירא, ובשותפות קרן משפחת רודרמן והפדרציה היהודית של לוס אנג'לס.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

צמיד ישראלי חכם לשליטה במחשב. מערכת וואלה!
תנועה קלה בלבד מספיקה כדי לשלוט במחשב./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully