וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוטים מכינים ומגישים קפה עכשיו - תמצאו לעצמכם עבודה חדשה

אילן גלר

8.2.2017 / 7:56

הזרוע הרובוטית של החברה מסוגלת למזוג בדייקנות קפה וסירופ לתוך כוסות חד-פעמיות, לפי מתכון ומידת החוזק שהזמין הלקוח. את ההזמנה ניתן לבצע בסניף או לוותר לחלוטין על הקשר האנושי ולבצע את ההזמנה בסמארטפון

מערכת וואלה!

האם אמנות הכנת הקפה עומדת לעבור בקרוב מהבריסטה האנושית לידי רובוטים משוכללים? כך מקווים בחברת הסטארטאפ Café X, שפתחה לאחרונה בית קפה רובוטי ראשון בסן-פרנסיסקו. הזרוע הרובוטית של החברה מסוגלת למזוג בדייקנות קפה וסירופ לתוך כוסות חד-פעמיות, לפי מתכון ומידת החוזק שהזמין הלקוח.

"ברוב בתי הקפה היום יש לך בחירה בין שתי אפשרויות: או שאתה נכנס ויוצא מהר עם קפה לא איכותי, או שאתה ממתין בתור 15 דקות לקפוצ'ינו מעולה", הסביר מנכ"ל החברה, הנקי הו. "הקמתי את Café X במטרה שלא ניאלץ להתפשר, ולתת לאנשים גישה נוחה לקפה טעים". את הזמנת הקפה עצמו ניתן לבצע במסוף דיגיטלי הנמצא בקדמת החנות, או להזמין מראש באמצעות הסמארטפון.

גם ברשת בתי הקפה הענקית, סטארבקס, עמלים על פיתוחים דיגיטליים שאמורים לספק ללקוחות חוויה מהירה ונוחה במיוחד. החידוש האחרון הוא אפשרות להזמנת הקפה מהבית בפקודה קולית תוך שימוש באלקסה, העוזרת הדיגיטלית של אמזון. הקפה המוכן ימתין לכם לאחר כמה דקות בסניף הקרוב. בסטארבקס מדווחים כי כבר עתה, כמעט שליש מכלל ההזמנות בסניפי החברה מבוצעות באמצעות מכשירי סמארטפון ולא בקופה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

רובוט באריסטה מכין קפה. מערכת וואלה!
רובוט-באריסטה מכין קפה - ומגיש אותו ללקוחות./מערכת וואלה!
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט
  • קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully