וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Kingdom Hearts HD 2.8 - משחק זורם, עיצוב מעולה אבל לא מומלץ

אילן גלר

14.2.2017 / 7:31

למרות כיכובן של דמויות מוכרות כמו מיקי מאוס או דונלד דאק על האריזה, Kingdom Hearts HD 2.8 הוא ממש לא משחק שכדאי לקנות לילדים קטנים. מדובר בחבילת הרחבה למעריצים, שאמנם מהנה מאוד אבל ממש לא עומדת כמשחק בפני עצמה

יח"צ - חד פעמי

סדרת Kingdom Hearts היא חלום גיקי שהתגשם: חיבור בין משחקי התפקידים של חברת סקוור-אניקס היפנית, והדמויות האגדיות של אולפני דיסני. משחקי הסדרה כבר יצאו כמעט לכל פלטפורמה אפשרית, החל בפלייסטיישן 2 העתיקה ועד גרסאות המיועדות למכשירי סמארטפון. כעת כולם ממתינים בסבלנות לפרק המרכזי הבא, Kingdom Hearts 3, שנמצא בשלב כה מוקדם בפיתוחו עד שלא זכה אפילו לתאריך השקה רשמי.

בינתיים מנסה החברה לרצות את המעריצים במיני חבילות אוסף והרחבות, המתאפיינות בשמות הולכים ומסתבכים. כזו היא גם החבילה העדכנית, ששמה המלא הוא Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue. מה בעצם זה אומר? קודם כל, שאם מעולם לא שיחקתם באף אחד ממשחקי הסדרה עד היום, זו נקודת פתיחה לא מאוד מוצלחת אבל אם תשקיעו ותדאגו לקרוא מבעוד מועד על כל פיתולי העלילה, תוכלו להשתלב בעולם המשחק בכיף.

שנית, מדובר בחבילה המשלבת בין שלבי משחק חדשים לגמרי, גרסת HD לפרק ותיק בסדרה שיצא במקור ל-3DS הניידת, וסרט אנימציה המעביר פרקים בעלילה שטרם סופרו. השילוב של כל אלו ביחד יספיק כנראה בכדי להלהיב את המעריצים, אם כי נראה שלאף אחד, כולל המפתחים, אין אשליה כי מדובר בהרפתקה צדדית שתשכח במהרה כשמשחק ההמשך האמיתי יגיע למדפי החנויות.

Kingdomhearts.
גיבורי דיסני יעבירו את זמנכם.

משחק זורם, עיצוב מעולה

החלק המסקרן ביותר של Kingdom Hearts HD 2.8 הוא כמובן השלבים החדשים. אורכם כשלוש שעות, ואנו שמחים לבשר כי אלו שלוש שעות מוצלחות להפליא - אולי המהנות והמהודקות ביותר בסדרה כולה עד כה. אנו מלווים את דמותה של אקווה, אחת מגיבורות המשחקים הקודמים, המסיירת בתוך עולם שהוא למעשה גרסה אפלה ומעוותת לסרטים הקלסיים של דיסני. העיצוב מעולה, המשחקיות זורמת, וברמה הטכנית מדובר בקפיצת מדרגה אדירה שיוצרת ציפיות גדולות מ-Kingdom Hearts 3.

את כל זה אי-אפשר לומר על החלק השני בחבילה - חידוש למשחק הוותיק Dream Drop Distance. בהתחשב בתנאי הפתיחה: משחק משנת 2012 שפותח עבור קונסולה ניידת חלשה במיוחד, עצם העובדה שלא מדובר בחוויה מזעזעת לחלוטין על הפלייסטיישן 4 היא הישג בפני עצמו. ואולם ביחס למשחקים אחרים בז'אנר ברור כי מדובר בהרפתקה מיושנת שמיועדת בעיקר למעריצים השרופים. ומה הסיכוי שהם לא הספיקו כבר לשחק בגרסה המקורית?

הקינוח אותו מציעה סקוור למעריצים הוא כאמור סרט אנימציה בשם Kingdom Hearts X Back Cover, שמנסה לסגור פערים שעוד נותרו בעלילת המשחק, וסוקרו בהרחבה רק בפרקים האזוטריים ביותר שלה, שמעטים נחשפו אליהם. האנימציה מרשימה, המדבבים עושים עבודה נהדרת, אולם בשורה התחתונה אנחנו שוב נותרים עם תוכן צדדי שאפשר באותה המידה גם להתעלם לחלוטין מקיומו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרפיקה מגניבה./מערכת וואלה!, צילום מסך

ממתק למעריצים בלבד

למרות כיכובן של דמויות מוכרות כמו מיקי מאוס או דונלד דאק על האריזה, Kingdom Hearts HD 2.8 הוא ממש לא משחק שכדאי לקנות לילדים קטנים כמתנת חג או ליום-הולדת. מדובר בחבילה שהיחידים שימצאו בה עניין והתלהבות הם המעריצים הוותיקים של הסדרה. עבור המעריצים מדובר ברכישה חביבה אך בהחלט לא חובה. נדמה כי בסקוור-אניקס ובדיסני בעיקר רוצים שלא תשכחו מהמותג הייחודי אותו הם פיתחו, כך שכיגיע משחק ההמשך המיוחל עדיין תתלהבו ממנו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מחדש יותר מדי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכים לכותר הבא "האמיתי" בסדרה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully