וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת הענקית - שאף אחד לא יודע איך היא נראית

5.2.2017 / 12:28

לכוכבת האינסטגרם המצליחה ביותר בפולין יש יותר מ-103 אלף עוקבים ולאף אחד אין מושג איך היא נראית. היא חושפת כמעט כל פרט מעולמה החברתי העשיר ברשת, אך מסרבת לחשוף את פניה

Instgram

נטליה גוטקייביץ' היא ההוכחה שאנחנו לא צריכים להיות אטרקטיביים ולחשוף כמה שיותר מהגוף שלנו כדי להפוך לכוכבי רשת מצליחים. אנחנו גם לא צריכים כשרון מיוחד, סיפור חיים מרגש או להיות אחד מהילדים העשירים של אינסטגרם. לנטליה בת ה-20, תושבת וורשה, יש את עמוד האינסטגרם הפופולארי ביותר בפולין, עם יותר מ-103 אלף עוקבים, והיא מעולם לא חשפה את פניה. בכל אחת מ-443 התמונות שלה היא מסתירה את הפנים בדרכים יצירתיות ומדי פעם חושפת לנו סנטימטרים נוספים מפרצופה, עד שבתקווה יבוא היום שהיא תסכים להיחשף במלואה.

נטליה מאמינה שהאינסטגרם שלה נועד לשקף את מבט עיניה על העולם, כשבחלק ניכר מהתמונות היא בכלל לא מופיעה. מרפרוף קצר בפרופיל שלה, ניתן לראות איך היא מסתתרת תמיד מאחורי עיתון, מצלמה, כובע, חולצה ומסיכות. גם אם בחלק מהתמונות שבהן היא מופיעה אפשר לראות סנטר, מצח או עיניים - את התמונה המלאה תאלצו להשלים אצלכם בראש.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נערות ונערי ליווי מציגים חיים זוהרים ולוהטים ברשת - מה המציאות?

לכתבה המלאה

"כולם מחכים תמיד לתמונה הבאה שלי כדי לראות אם אני סוף סוף אחשוף את פניי, ובכל פעם אני נותנת עוד הצצה קטנה לפרצוף שלי", אמרה נטליה בראיון לעיתון הספרדי "El Mundo" (העולם), "ההתעניינות בי גדלה מיום ליום. אנשים מבלים המון זמן בפרופיל שלי, יותר ממה שהם עושים בדרך כלל עם פרופיל אחרים. כל זה רק כדי לראות אם הם יכולים למצוא תמונה של הפנים שלי".

נטליה מודה שהיא נרתעת מחשיפה, "אני לא רוצה להיות כוכבת רשת מוכרת. אני צועדת על החבל הדק שבין חשיפת חיי הפרטיים לרצון שלא יזהו אותי. אף אחד מהעוקבים שלי לא יודע בוודאות איך אני נראית". על אף שנטליה לא חלמה להיות כוכבת רשת, היא מודה שעמוד האינסטגרם הפופולארי שלה שינה את חייה. הוא סייע לה למצוא עבודה בתחום הרשתות החברתיות ומהווה עבורה מקור פרנסה חשוב, מאחר שהיא מקדמת בעמוד שלה מותגים ומוצרים שונים במסגרת מסעות הפרסום של אינסטגרם.

התמונות הספונטניות שלה גם מבדילות בינה לבין כוכבות רשת ידועות אחרות, "אני לא כמו אלה שמצלמות 250 תמונות של טוסט צרפתי ואחרי זה בוחרות את התמונה הטובה ביותר שיצאה להן", היא אומרת, "אני לא אשקר. ברור שכשתמונה שאני מצלמת לא יוצאת טוב, אצלם אותה שוב, אבל זה כמעט אף פעם לא קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully