וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזר או חדשני? כל מה שאנחנו יודעים על סמסונג גלקסי S8

7.2.2017 / 8:21

לפי השמועות הרבות ברשת, מכשיר הדגל הבא של סמסונג יגיע עם מסך גדול יותר מבלי לשנות את גודל המכשיר עצמו, בזכות שוליים דקיקים, הוא יגיע עם 4 או 6 גיגה זיכרון RAM ויכלול את קורא טביעת העין המסקרן ששולב כבר בנוט 7 הידוע לשמצה. וזה ממש לא הכול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להגדיל את המסך מבלי להגדיל את המכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

חודש אחרי שהמתחרות, בהן LG, וואווי, נוקיה המתחדשת ועוד, ישיקו את סמארטפוני הדגל החדשים שלהן לשנת 2017 במסגרת תערוכת המובייל הגדולה MWC בברצלונה, חברת סמסונג תקיים אירוע השקה עצמאי בסוף חודש מרץ למכשיר הגלקסי S8 המסקרן. ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית תשים מאחוריה את פרשת גלקסי נוט 7 המתפוצץ, ואפשר רק לקוות שהם הסיקו מסקנות מתחקיר הפרשה.

בשלוש השנים האחרונות, תערוכת ה-MWC הייתה הבית החם של סמסונג להשקת מכשירי דגל וכך עשתה עד לגלקסי S7 בשנה שעברה. לאור המשבר בסמסונג לא יכולים להרשות לעצמם להיבלע בתוך אינספור ההכרזות אבל כבר היום דלפו פרטים רבים, שהצטרפו לשמועות רבות המתרוצצות ברשת לגבי עיצוב ה-S8 והמפרט שלו.

תחילה דווח כי סמסונג תצטרף לחגיגת הסרת שקע האוזניות, בדומה לאפל ו-HTC - שינוי שיעצבן לא מעט משתמשים. במהרה התברר כי מדובר בשמועה בלבד שכנראה לא תהפוך למציאות במכשיר הקרוב, כך לפחות עלה מהדלפות של יצרני כיסויים ומתמונות שדלפו לכאורה של העיצוב החדש.

יחס המסך מול הגוף יעמוד על 80 עד 90 אחוזים, שזה אומר שכמעט כל חזית המכשיר תהיה מכוסה במסך עם שוליים מינימליים מאוד - מאפיין שנראה הרבה בשנה הקרובה (כנראה גם ב-G6 של LG). יחס המסך הגבוה יאפשר לסמסונג לשלב במכשיר מסך הרבה יותר גדול מבלי להגדיל את המכשיר עצמו, ולפי השמועות כעת, המכשיר יגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ' וגרסה שניה עם מסך בגודל 6.2 אינץ' - מה שהופך את המכשיר הזה למעשה לפאבלט. הרזולוציה ככל הנראה תישאר מעולה על QHD וגם סוג המסך מסוג Super Amoled צפוי לשרוד את השדרוג, אם כי ככל הנראה הוא יציע שיפור בגווני המסך. כמו כן, המסך צפוי להיות רגיש ללחץ, בדומה לטכנולוגית ה-3D Touch באייפון, המזהה את עוצמת הלחיצה עליו ומאפשר לבצע פעולות שונות תוך הפעלת לחץ שונה עם האצבע.

דיווח שמגיע מקוריאה רומז שלמכשיר יהיו שתי מצלמות בגבו, בדומה לאייפון 7 פלוס, V20 של LG ו-P9 של וואווי. לא ברור האם יהיה מדובר בעדשה עם זווית רחבה או בדומה לאייפון 7 פלוס, עדשה המאפשרת לבצע זום אופטי. גם מצלמת הסלפי הקדמית תעבור שיפור ניכר ותציע פוקוס אוטומטי שישפר את איכות הצילום בצורה משמעותית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי כפתור בית./מערכת וואלה!, צילום מסך

קורא טביעות אצבע מאחורה - קורא קשתית העין מקדימה

מאחר והמסך ינצל את רוב המקום בחזית, לסמסונג לא תהיה ממש ברירה אלא לוותר על כפתור הבית שמלווה אותנו מהגלקסי הראשון. במקום זה יחליף כפתור בית דיגיטלי וקורא טביעות האצבע צפוי לעבור לגב המכשיר.הוא ימוקם מימין למצלמה, במיקום שאמור להיות מושלם למי שאוחז את המכשיר ביד ימין אך בעייתי לשמאליים.

החברה צפויה גם לשלב את סורק קשתית העין, שהיה להיט במכשיר ה-Note 7, כך שלמשתמש יהיו מגוון בחירות מאובטחות כיצד לפתוח אותו. חיישן טביעת העין למעשה מאפשר לכם להביט במכשיר כדי לפתוח מה שיהפוך את השימוש לאינטואיטיבי כמעט לחלוטין.

בעבר סמסונג רשמה פטנט בשם "ביקסבי" על עוזרת דיגיטלית מבוססת בינה מלאכותית, בדומה לסירי של אפל, קורטנה של מיקרוסופט ואלקסה של אמזון. נראה כי סמסונג פועלת בתחום הזה בדומה לאפל וגוגל והשמועה גורסת שהחברה פיתחה עוד יותר את התחום מאז שרכשה סטארט-אפ בשם Viv המתעסק בבינה מלאכותית. לפי הדיווחים, ה-S8 יביא עמו שיפורים משמעותיים בממשק ובהם העוזרת הדיגיטלית שתדע גם להשתמש במצלמה של המכשיר כדי לנתח נתונים.

גלקסי S8 צפוי לצאת לשוק עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 נוגט, והוא יהיה המכשיר הראשון של החברה שמגיע עם העדכון האחרון מבית גוגל מובנה. מאחר וסמסונג מייצרת את השבב החדש והמתקדם ביותר של קוולקום, לפי הדיווחים ה-S8 יהיה המכשיר הראשון שיושק עם ערכת השבבים סנאפדרגון 835 והשאר יאלצו לחכות לפני שיוכלו לשלב את השבב במכשיריהם. לפי הדיווחים, השוק האמריקני ייהנה מהגרסה המתקדמת הזו של ה-S8 ואילו בשאר העולם ירכשו המשתמשים מכשיר עם ערכת השבבים של סמסונג, Exynos 8895.

לפי הדיווחים, סוללת המכשיר תהיה בנפח של 3,000 מיליאמפר-שעה לגרסה הפשוטה ואילו הגרסה בעלת המסך הגדול יותר תהנה מסוללה בנפח של 3,500 מיליאמפר-שעה. שתי הגרסאות יצוידו בזיכרון עבודה של 4 גיגה RAM או 6 גיגה RAM וכמו הדגם הקודם, גם המכשיר החדש צפוי להיות עמיד למים ואבק בתקן הגבוה ביותר. המכשיר צפויה להגיע לחנויות בתחילת חודש אפריל ברחבי העולם, כולל בישראל, והשמועות מרמזות שתג המחיר ההתחלתי שלו יעמוד על 650 דולרים לדגם הפשוט ו-850 דולרים לדגם המתקדם יותר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורא טביעות אצבע ליד המצלמה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגן הפלסטיק שדלף מחזק את השמועות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully