וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפייסבוק - טינדר: הפיצ'ר החדש ישבור בשבילכם את הקרח

אילן גלר

5.2.2017 / 8:43

התכונה החדשה, Discover People, תציג בפניכם פרופילים של משתמשי פייסבוק שאינם חברים שלכם. ההתאמה תיעשה על בסיס אירועים משותפים, עיר מגורים, ומשתמשי פייסבוק שעובדים ביחד עמכם באותו מקום

סטודנטים סמארטפון. ShutterStock
האפליקציה לא תציע רק אנשים שאתם אולי מכירים, אלא גם אנשים שכדאי לכם להכיר./ShutterStock

לפני כמה שבועות הכריזה טינדר על שירות שמטרתו ארגון יציאות משותפות עם אנשים בסביבתכם, גם לא למטרות רומנטיות. בפייסבוק כנראה ראו בכך פלישה לתחום שלהם וכעת הם עונים בפיצ'ר חדש לאפליקציה הניידת של הרשת החברתית, שעשוי להפוך בעתיד הקרוב לכלי דייטינג פופולרי ואולי גם להיחשב לסוג של טינדר לייט.

התכונה החדשה, Discover People, תציג בפניכם פרופילים של משתמשי פייסבוק שאינם חברים שלכם, במטרה לשבור את הקרח ולאפשר לכם ליצור עמם קשר. ההתאמה תיעשה על בסיס אירועים משותפים, עיר מגורים, ומשתמשי פייסבוק שעובדים ביחד עמכם באותו מקום. כמובן שגם הפרופיל שלכם יוצג בפני אחרים, ועל כן תציע לכם פייסבוק לעדכן את פרטיכם ואת התמונות שהעליתם.

לפי צילומי המסך שהועלו לרשת (הפיצ'ר עדיין לא זמין לכולם), נראה שהפיצ'ר יוצר לכם מיני-פרופיל בסיסי שנועד להציג את עצמכם בקצרה, כמו בטינדר, לאנשים חדשים שפייסבוק מאמינה שיכול להיווצר ביניכם קליק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיני-פרופיל לצורכי היכרות עם אנשים בסביבה שלכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

ברגע שהפיצ'ר החדש יגיע למכשיר שלכם, תוכלו למצוא אותו בתפריט הצד תחת Discover people. הפיצ'ר לא יציג לכם אנשים שאתם כבר חברים שלהם וכך תזכו להכיר אנשים חדשים במעגלים שלכם. עד היום כדי למצוא חברים בפייסבוק אפשר היה לעשות זאת רק באמצעות פיצ'ר People you may know ונראה שהפעם החברה רוצה להציע לנו להתחבר עם אנשים שאיננו מכירים.

בעוד שמדובר בפיצ'ר יעיל למדי, הן למטרות דייטינג והן לצורך ארגון פגישות עסקיות בכנסים, הוא חושף בעיית פרטיות מהותית בפייסבוק: נכון להיום, אין כל דרך להסתיר את השתתפותכם באירועים שהבעתם עניין להגיע אליהם. זה אומר שכל אחד ברשת החברתית יכול לגלות באילו אירועים יוכל למצוא אתכם, וזו בעיה אמיתית לאנשים הסובלים מסטוקרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully