וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים בווינדוס XP או ויסטה? תהיה לכם בעיה לקרוא ג'ימייל בשנה הבאה

אילן גלר

13.2.2017 / 8:25

גרסאות דפדפן כרום עבור מערכות ההפעלה הוותיקות של מיקרוסופט, ויסטה ו-XP, הפסיקו להתעדכן בגרסה 49. הבעיה היא שגוגל לא רוצה שאף אחד ישתמש בגרסה מיושנת ופרוצה אז היא פשוט תעביר, את מי שלא יעדכן את ווינדוס, לג'ימייל בגרסת HTML בסיסית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם באמת עדיין משתמשים בווינדוס XP?/מערכת וואלה!, צילום מסך

במטרה להגן על המידע אישי של משתמשי ג'ימייל מפני האקרים, החליטה גוגל כי החל מסוף השנה הנוכחית (2017) תידרש גרסה עדכנית של דפדפן כרום בכדי לגשת לגרסה המלאה של שירות המייל הפופולרי. מי שלא יקפיד לעדכן את הדפדפן לגרסה 55 לפחות, ייאלץ להסתפק בגרסת HTML בסיסית ונטולת תכונות מתקדמות, שהיא גם מאוד מכוערת לפי רוב הדעות.

הבעיה, כפי שבגוגל מציינים בעצמם, היא שגרסאות דפדפן כרום עבור מערכות ההפעלה הוותיקות של מיקרוסופט, ויסטה ו-XP, הפסיקו להתעדכן בגרסה 49. זה אומר שלמשתמשי שתי מערכות ההפעלה הללו אין למעשה כל אפשרות לעדכן את הדפדפן שברשותם, ובחודש דצמבר הקרוב תישלל מהם הגישה לגרסה המלאה של ג'ימייל, ללא כל אפשרות אחרת.

בגוגל לא מתכוונים לחזור ולעדכן את הדפדפן, וממליצים פשוט לשדרג את מערכת ההפעלה לגרסה חדשה יותר כמו ווינדוס 7 או 10 בהקדם. אפשרות נוספת היא לעבור לדפדפן המתחרה פיירפוקס, שם מתכוונים להמשיך ולהפיץ עדכוני אבטחה שמתאימים גם למחשבים מבוססי חלונות XP עד סוף שנת 2017, כך שהוא צפוי להוסיף ולתמוך בג'ימייל בגרסתו המלאה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשק ג'ימייל בגרסת HTML בסיסית - ללא כל הפונקציות השוות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully