וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קעקע על חתול ספינקס עירום - והגולשים זועמים

אילן גלר

7.2.2017 / 10:15

"חתול מסכן! איך לעזאזל אתה יכול להיות כזה מרושע, זה פשוט נורא!" כתב אחד הגולשים. "זה פשוט מחריד! מישהו צריך לתבוע אותו על התעללות בבעלי חיים", כתבה מגיבה אחרת. לפי ארגון זכויות בעלי חיים רוסי, העור של חתולים אלה רגיש במיוחד

צילום מסך

תואר "הגולש השנוא ביותר באינטרנט השבוע" נקטף על ידי אמן קעקועים רוסי בשם אלכסנדר פורטוב, שהחליט כי גם חתול הספינקס חסר הפרווה שלו זקוק לעיטורים על גופו. לצורך כך החליט פטרוב להרדים את החתול בהרדמה מלאה, ויצר עליו סדרה של קעקועים בסגנון המזכיר את זה של כנופיות רחוב רוסיות. מאחר והיה מרוצה למדי מהתוצאה הסופית, מיהר לשתף אותה ברשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגולשים ממש לא אהבו./מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שגולשים רבים שצפו בתמונות לא ממש התלהבו. "חתול מסכן! איך לעזאזל אתה יכול להיות כזה מרושע, זה פשוט נורא!" כתב אחד הגולשים. "זה פשוט מחריד! מישהו צריך לתבוע אותו על התעללות בבעלי חיים", כתבה מגיבה אחרת. רבים מהגולשים ציינו כי לחתול אין כל אפשרות להסכים לקעקוע, ועל כן זה למעשה נכפה עליו וגורם לו סבל ונזק מיותרים.

ארגוני זכויות בעלי החיים ברוסיה לא ממש שמחו לראות את מה שנעשה לחתול הספינקס לאחר שהגיע אליהם, ומיהרו להסביר כי עורם של חתולים אלו רגיש במיוחד ועל כן סביר להניח שנגרם לו כאב. כמו כן, אחוזי ההישרדות של חתולי ספינקס בהרדמה מלאה עומדים על כ-50 אחוזים בלבד, מה שאומר שסשן הקיעקוע היה עלול להסתיים במוות, או שהוא לא באמת הרדים אותו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקעקע בפעולה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התוצאה הסופית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully