וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הזה הופך כל שולחן למשטח מגע

אילן גלר

8.2.2017 / 8:44

זה פשוט בדיוק כמו שזה נשמע. בלי התחכמויות, בלי חיישנים מסביב, בלי מגבלה של כמה דקות שימוש רציפות בלבד - פשוט רצועה גמישה המתלבשת על האצבעות וקולטת את תנועות ההקלדה שלכם. יש רק קאץ' אחד - צריך ללמוד להקליד בשפה שלה

מערכת וואלה!

מחפשים מקלדת אלחוטית חדשה? רגע לפני שאתם קונים אחת סטנדרטית, אולי כדאי לכם לקחת בחשבון גאדג'ט חדש שהופך כל משטח למסך מגע. Tap Strap זו רצועה אותה עונדים על אצבעות כף היד, והיא כוללת חיישנים המתרגמים תנועות ולחיצות להקשות וירטואליות. חיבור Bluetooth מאפשר למקלדת לפעול כמעט עם כל מכשיר נייד בשוק, ללא צורך בהתאמה מיוחדת.

מאחר ומדובר במקלדת מעט שונה, היא מצריכה תרגול והדרכה. הקשת אותיות שונות נעשית באמצעות שילובים שאותם יש ללמוד בעל-פה, והיצרן מציע לעשות זאת באמצעות מעין משחק הניתן להורדה בחינם מחנות האפליקציות. לטענת המפתחים, שעה אחת מספיקה לרוב האנשים בכדי ללמוד ולשלוט בכל הצירופים האפשריים.

שוק היעד העיקרי הוא מוצרי מציאות מדומה, אם כי ניתן לחשוב על עשרות סיטואציות שונות בהן מקלדת וירטואלית שניתן להשתמש בה על כל משטח תהיה עדיפה על מקלדת פיזית. Tap Strap נמצא כרגע בידיהם של כמה עשרות נסיינים, והיזמים מקווים להשיק את המוצר בחנויות בחודש אוגוסט. אם אתם מעוניינים, תוכלו להצטרף לרשימת ההמתנה באתר הרשמי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רצועת יד עם חיישנים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקלידים ישירות לנייד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully