וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: טראמפ שוב מעצבן? תרמו לאגודה לזכויות האזרח בלחיצה אחת

אילן גלר

9.2.2017 / 10:21

את כפתור ה-Dash של אמזון, המשמש להזמנת מוצרים ביתיים ספציפיים בלחיצה אחת, ניתן לתכנת איך שרוצים בבית, כך שלא מפתיע שגולש אחד הפך אותו לאמצעי התמודדות עם הצווים של הנשיא האמריקני ה-45

צילום מסך

בימים שחלפו מאז חתימתו של טראמפ על צו נשיאותי האוסר על כניסתם של אזרחים משבע מדינות מוסלמיות לארה"ב, גייסה האגודה האמריקנית לזכויות האזרח (ACLU) סכום שיא של 24 מיליון דולרים. נדמה שהאמריקנים, לפחות אלו מהם שאינם שותפים לדעותיו של טראמפ, מחפשים כל דרך להתמודד עם גזירות הממשל, ולהתמודד עם תחושות העצבים והתסכול המתלוות לממשל טראמפ.

באגודה לזכויות האזרח קלטו את הפוטנציאל ומיקדו את הפעילות שלהם בגיוס תרומות אבל היוטיובר נתן פריור גם הפך את התרומה לדבר הכי פשוט בעולם, וגם לדרך להתמודד עם הכעס בכל פעם ששומעים על החלטה חדשה של טראמפ.

במדריך שהוא פרסם, הציג פריור כיצד ניתן לתרום ל-ACLU בלחיצה אחת - נתן הנדס את כפתור ה-Dash של אמזון, המשמש להזמנת מוצרים ביתיים ספציפיים בלחיצה אחת, כך שבכל לחיצה תתבצע תרומה של חמישה דולרים לאגודה. הכפתור ממלא באופן אוטומטי את כל הפרטים הנדרשים: שם, כתובת ופרטי כרטיס האשראי, וכך רושם את התרומה בשמכם.

אמזון אומנם לא מוכרת את כפתור התרומות, אך אזרחים אמריקנים יכולים לרכוש Dash מכל סוג ולשנות את תכונותיו באופן עצמאי, שכן המדריך כולל את כל הקוד הנדרש בכדי ליצור מנגנון תרומות אוטומטי. אם אזרחים יקפידו ללחוץ על הכפתור בכל פעם שטראמפ יישא נאום מעורר מחלוקת, עושה רושם שהאגודה לזכויות האזרח תצליח לגייס למאבקה עשרות מיליוני דולרים נוספים בקלות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בכנס באירוע בכירי משטרה ושריפים, וושינגטון. 8 בפברואר 2017. רויטרס
ארגון UCLU האמריקני עושה מיליוני דולרים מהנשיאות של טראמפ./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully