וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא מצאתם זוגיות? אולי זה כי מסך הסמארטפון שלכם סדוק

אילן גלר

10.2.2017 / 8:38

וגם כי אתם עונים לשיחות בזמן דייטים, מתכתבים בהודעות טקסט ובאופן כללי משאירים את הסמארטפון על השולחן כדי להציץ בהתראות בזמן שאתם מנסים לכבוש את לבם של בני זוג פוטנציאליים. רוצים זוגיות? תוותרו קצת על ההתעסקות בסמארטפון

ShutterStock

מסך הטלפון שלכם סדוק ואתם מתעצלים או מתקמצנים לתקן אותו? ייתכן שזה עולה לכם ביוקר דווקא בתחום הזוגיות. אתר הדייטינג Match.com פרסם את תוצאות הסקר השנתי אותו עורכת החברה בארה"ב, ומסתבר שרוב המשתתפים סבורים כי אנשים עם סמארטפון שבור הם מועמדים ראויים פחות לזכות בלבם.

ילידי שנות ה-70 וה-80 הם השיפוטיים ביותר, אם כי כמעט כולם עשויים להגיב באופן שלילי למראה המסך הסדוק. עוד עולה מהסקר כי 75 אחוז מהרווקים והרווקות יתאכזבו מכם אם תענו לשיחת טלפון בזמן הדייט, 66 אחוזים ייעלבו אם תענו להודעת טקסט ואילו 58 אחוזים יתעצבנו אם תוציאו את הסמארטפון מהכיס ותניחו אותו על השולחן כך שתוכלו לראות את מסך ההתראות.

דייט רע. ShutterStock
איך אפשר לתקשר כשהסמארטפון כל הזמן מצפצף?/ShutterStock

נתון מעציב העולה מן הסקר הוא שיותר ממחצית מהנשים שענו על השאלות זכו לרוע מזלן לקבל תמונה של איבר מין. רובן, מיותר לציין, לא ציפו לקבל תמונה כזו.

התוצאות אומנם לא מפתיעות, אך מדגישות כמה חשוב לשמור על כללי נימוס בסיסיים במהלך הדייט בכל מה שנוגע לשימוש בטכנולוגיה אישית, המושכת את תשומת לבנו לעתים קרובות.

נדמה שבכל הנוגע למכשירי סמארטפון, למרות שהם קיימים בשוק כבר יותר מעשור, עדיין לא קיימים חוקים בסיסיים שכולם מודעים להם - למרות שהגיוני שבזמן דייט תקפידו להתרכז בעיקר באדם היושב מולכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
סמארטפון עם מסך שבור. ShutterStock
נו, באמת. מסך שבור? אתה בטח מוזנח./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully