וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדו מטעויות? כל מה שאנחנו יודעים על LG G6 שיושק עוד שבועיים

12.2.2017 / 8:39

בעוד כשבועיים תשיק ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית את מכשיר הדגל הבא שלה. זו אמורה להיות אחת ההשקות המרכזיות של תערוכת המובייל בברצלונה ורבים בעולם תוהים האם LG תלמד מטעויות העבר ותשיק מכשיר שיתחרה שוב באפל וסמסונג. לפי השמועות, הם בדרך הנכונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה לאירוע של LG - מאשרת כמה מהשמועות לגבי יחס המסך./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת LG זכתה עם סדרת ה-G שלה להצלחה פנומנלית משנת 2013, אז הושק מכשיר ה-G2 שהפתיע את כולם לטובה. G3 היה אחד המכשירים המוצלחים, הפופולריים והמבוקשים בארץ, ועדיין רבים עושים בו שימוש. G4 כבר קלקל לחברה את החגיגה בישראל, לאחר שהתגלתה תקלה סדרתית הגורמת למכשירים לאתחל את עצמם למוות, ללא כל התגרות מצד המשתמש. בניסיון לשנות כיוון בצורה דרסטית, השיקה LG בשנה שעברה את ה-G5 עם החזון המודולרי, שלרוע מזלה של החברה לא ממש הוכיח את עצמו במכירות. הניסיונות לחדש ולהציע את החומרה המתקדמת ביותר התגלו כטעויות מול מותגים מתחרים יציבים וכעת עומדת ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית בפני צומת דרכים. סדרת הפאבלטים שלה (V10, V20) התגלתה כמוצלחת מאוד ופאבלט הדגל V20 אף זוכה לעתים ליחס של היורש האמיתי של ה-G3. אם LG תשכיל ללמוד מהטעויות של שני דגמי ה-G האחרונים ולאמץ את הפיצ'רים המוצלחים מהפאבלטים שלה, היא עשויה לחזור למשחק בכוחות מחודשים ולתת שוב פייט לענקיות האחרות מהמזרח.

לפי השמועות, הדיווחים וההדלפות ברשת, נראה שהפעם LG באמת למדה מטעויות והיא עומדת להציע מכשיר פרימיום מתקדם שלא ינסה לשנות את הרגלי המשתמשים יותר מדי. מה שבטוח, החזון המודולרי שהיה לה כבר לא עמד במרכז הפיתוח והעיצוב של הדגם שיושק בעוד כשבועיים בתערוכת המובייל MWC שתתקיים בברצלונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוליים דקיקים./מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר הפיצה LG הזמנה למסיבת העיתונאים שלה ואישרה לא מעט מהשמועות שהתרוצצו ברשת. מכשיר הדגל החדש יגיע עם מסך גדול במיוחד, בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD+ והוא צפוי להיות חסכוני יותר ב-30 אחוזים מהדור הקודם של מסכי ה-QHD של החברה וגם איכותי במיוחד. המסך הענק, ששמור לרוב לפאבלטים, יידחס למכשיר בגודל של ה-G5 (5.3 אינץ') בזכות מסגרת דקה במיוחד. המסך צפוי להגיע ביחס 18:9 ויכסה 90 אחוזים משטח גוף המכשיר, בהתאם למגמה המסתמנת כטרנדית במיוחד השנה.

ב-G5 החברה ציידה את המכשיר במערך צילום כפול עם עדשה אחת רגילה ועדשה שנייה רחבה. זה אחד מהפיצ'רים המוצלחים במכשיר וככל הנראה LG תמשיך עם הקונספט. המצלמה כנראה תשודרג בחיישנים איכותיים יותר ואולי אפילו תציע זום אופטי בדומה ל-Mate 9 של וואווי ולאייפון 7 פלוס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם הסוללה לא תישלף בקלות על ידי המשתמשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל הנראה הפעם LG לא תאפשר לשלוף את הסוללה מהמכשיר, ולמעשה תסתום את הגולל על הפיצ'ר הזה שהיה פעם מאוד פופולרי אבל אבד לטובת מכשירים עמידים יותר לנזקי מים ואבק. זו גם אחת הסיבות העיקריות שלפי השמועות ה-G6 יהיה עמיד למים. פשרה לא רעה בכלל.

בניגוד לשנים קודמות, LG לא תשלב במכשיר הדגל שלה הפעם את ערכת השבב המתקדמת ביותר מבית קוולקום, ותיאלץ להסתפק בשבב מיושן יותר. ערכת השבבים סנאפדרגון 835 המדוברת מיוצרת על ידי סמסונג והדיווחים מראים שהמתחרה הקוריאנית לא תאפשר לאף מכשיר להצטייד בו לפני השקת גלקסי S8 בסוף חודש מרץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערך הצילום הכפול המוצלח ממשיך לככב./מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-G6 כנראה יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 821 המותקנת גם במכשיר הפיקסל של גוגל ובמכשירים מתקדמים רבים אחרים. ערכת השבב הזו נחשבת לגרסת ביניים בין סנאפדרגון 820 הוותיקה והמוצלחת ל-835 החדשה. למכשיר צפוי להיות זיכרון עבודה בנפח של 4 גיגה RAM, כך שלמעשה לא יהיה פה שיפור לעומת הדור הקודם.

מכשיר הדגל הבא של LG יושק בתאריך 26 בפברואר בתערוכת הסלולר שבברצלונה ואנחנו כמובן נהיה שם ונעדכן מכל האירועים הכי מעניינים באתר ובפייסבוק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר הדגל החדש לא יגיע עם השבב הכי מעודכן./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שאר החומרה צפויה להיות מהשורה הראשונה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיקות אחרונות? עוד מכשיר שדלף לרשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully