וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשתמשים מתלוננים: הצבע השחור מתקלף מאייפון 7 החדש

12.2.2017 / 10:26

התלונות החלו לצוץ ברשת כחודשיים לאחר השקת מכשיר הדגל מבית אפל, בחודש ספטמבר, אבל כעת מדובר בלא מעט עדויות שאפל מתעלמת מהם. לדברי אחד המשתמשים, בחנות אפל נמסר לו כי "נזק קוסמטי אינו מכוסה באחריות יצרן"

מערכת וואלה!

עבור משתמשי אפל, אייפון חדש זו סיבה טובה להתרגשות. המכשירים מבית אפל אמנם יקרים אבל הם מציעים פיצ'רים ייחודיים, חומרה מתקדמת והרכבה באיכות הגבוהה ביותר - הכול כדי שהלקוחות יידעו שהם מקבלים את הטוב ביותר. ואולי זו הסיבה שכל תקלה הכי קטנה גורמת למשתמשים לזעום ולהציף את הרשת בתלונות. כשמתרחשת תקלה סדרתית ומרגיזה, זה האפילו יותר גרוע. וזה בדיוק מה שקורה עכשיו בפורומים של אפל.

לקוחות רבים החלו להתלונן שהצבע מהמכשירים שמגיעים בשחור מט מתחיל להיסדק ולהתקלף. לפי הדיווחים, הצבע לא נושר כתוצאה ממכה או נפילה של המכשיר והסדקים מתרכזים בעיקר סביב הרשת של הרמקול והלחצנים הפיזיים. חלק מהמתלוננים טוענים שהאייפון בכלל היה בתוך קייס מגן כשהצבע החל להתפורר בתוך הקייס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קילוף באזור הרמקול./מערכת וואלה!, צילום מסך

למזלם של המשתמשים, מדובר בתקלה קוסמטית בלבד שאינה משפיעה על תפקוד המכשיר, בניגוד לפרשת הבנדגייט, כשמכשירי אייפון 6 החלו להתכופף בכיס ולהיהרס, או תקלת האנטנה המפורסמת באייפון 4.

אייפון7 הושק בחודש ספטמבר בשנה שעברה וחודשיים לאחר מכן כבר החלו לצוץ ברשת תלונות על עבודת הצביעה של המכשירים בשחור מט. כעת מדובר כבר במסה לא קטנה של תלונות אבל באפל לא ממהרים לקחת אחריות. מהחברה טרם התקבלה תגובה רשמית ולדברי כמה משתמשים ברשת, שהגיעו עם המכשיר לחנות של אפל, נאמר להם כי "נזק קוסמטי אינו מכוסה באחריות יצרן".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קילוף בחיבור בין המסגרת למסך./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קילוף באזור הלחצנים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קילוף מאסיבי בגף המכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועוד קילוף באזור הלחצנים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully