וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראיירים, שימו לב: אייפון 8 יהיה האייפון הכי יקר אי פעם

אילן גלר

14.2.2017 / 8:42

הסיבה המרכזית להתייקרות הזו היא מעבר לשימוש במסכים המבוססים על טכנולוגיית OLED, היקרים יותר לייצור ממסכי ה-LCD בהם אפל השתמשה עד כה. המסכים החדשים יקפיצו כנראה את המחיר מעבר לרף אלף הדולרים, מה שאומר שבארץ מחירו יהיה יותר מ-6,000 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרשת מלאה בהדמיות שהכינו על בסיס השמועות. אייפון 8 ללא כפתור בית עם מסך על כל החזית./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אחרי ההשקה של אייפון 7 הרגשתם שהמכשירים של אפל מתחילים להיות מעט יקרים מדי לשוק התחרותי של היום, כנראה שעוד לא שמעתם שבאייפון הבא, אפל מתכננת לעשות שימוש ברכיב יקר במיוחד שיקפיץ את מחירו של המכשיר עוד יותר.

לפי השמועות ממפעל הייצור של אפל בסין, אייפון 8 שיושק השנה יהיה הסמארטפון היקר ביותר של החברה אי-פעם, ומחירו יחצה לראשונה את רף 1000 הדולרים בארה"ב. בישראל, כמובן, הוא יהיה יקר עוד יותר. לשם השוואה, אייפון 7 בנפח 256 גיגה לאחסון פנימי תומחר ברשת iDigital בישראל מיד לאחר ההשקה בסכום של 5,599 שקלים אך בארה"ב מחירו עמד על 849 דולרים (3,182 שקלים).

יש שמועות רבות לגבי העיצוב והחומרה של האייפון הבא אבל הסיבה המרכזית להתייקרות הזו היא מעבר לשימוש במסכים המבוססים על טכנולוגיית OLED, היקרים יותר לייצור ממסכי ה-LCD בהם אפל השתמשה עד כה. מצד שני, טכנולוגיה זו מאפשרת יצירת מכשיר דק במיוחד, ומסך ללא מסגרת עבה, כך שהתצוגה תוכל להיות גדולה באופן משמעותי מבלי להפוך את המכשיר כולו לגדול יותר.

טים קוק עצוב. צילום מסך
חשבנו על זה הרבה והחלטנו שהאייפון זול מדי. טים קוק./צילום מסך

מכשיר Mi Mix של שיאומי, ולפי השמועות גם LG G6 וגלקסי S8 שיושקו החודש ובחודש הבא, כבר עשו את שינוי העיצוב והפכו את רוב חזית הסמארטפון למסך תוך העברת כפתור הבית לאזור אחר במכשיר. גם באייפון 8 צפויה אפל לשלב את כפתור הבית בתוך המסך עצמו, למראה נקי ומרשים במיוחד, אבל ממש לא חדשני.

אם אין בכוונתכם להשקיע סכום גבוה כל-כך במכשיר סמארטפון חדש, תשמחו לשמוע שלפי השמועות, לצד אייפון 8 מתכוונת אפל להציג שני דגמים נוספים: אייפון 7S ו-7S פלוס, שיהוו שדרוג מינורי יותר לדגמים הקיימים וישמרו על העיצוב המוכר לצד שדרוג החומרה הפנימית והמצלמה. נציין כי אפל לא צפויה להכריז באופן רשמי על מכשיר האייפון החדש לפחות עד הסתיו, כך שנותר לחברה עוד די והותר זמן לשנות את תכניותיה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully