וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היונים הסגולות המציקות השתלטו על פייסבוק - כך תשתמשו בהן גם

אילן גלר

16.2.2017 / 9:03

לסט המדבקות הזה קוראים "יונות הזבל" (Trash Doves), והוא הומצא במוחה של האמנית האמריקנית, סיד ווילר, שהעלתה את היונים לרשת כבר בחודש ספטמבר 2016. הופעתה באחד מעמודי הפייסבוק הפופולריים בתאילנד סימנה את תחילת תהילתה של היונה

אם גם אתם שמתם לב לכך שפיד הפייסבוק שלכם הולך ומתמלא ביונים סגולות מוזרות המנענעות את ראשן, אתם ממש לא לבד. מדובר בטרנד ויראלי חם, וכנראה גם אחת מחבילות המדבקות המצליחות ביותר אי-פעם בפייסבוק. בתוך שבועות ספורים, זכתה היונה הסגולה לככב במיליוני פוסטים שונים ברחבי העולם, והפכה תוך זמן שיא לגיבורת תרבות מעצבנת.

לסט המדבקות הזה קוראים "יונות הזבל" (Trash Doves), והוא הומצא במוחה של האמנית האמריקנית, סיד ווילר, שהעלתה את היונים לרשת כבר בחודש ספטמבר 2016. הופעתה באחד מעמודי הפייסבוק הפופולריים בתאילנד סימנה את תחילת תהילתה הוויראלית. מה בדיוק היונה אמורה לסמל? לדברי ווילר עצמה שום דבר. אין לסטיקר הזו שום משמעות ברורה, והמשתמשים מוזמנים לשתף אותו כרצונם. הוא מקודם עם הסלוגן "למי שרוצה לנהל שיחות משוגעות (קו-קו)".

עושה רושם כי במקרים רבים משמשת היונה הסגולה כאמצעי לסתימת פיות, כשדיון פוליטי טעון בפייסבוק איננו מתקדם בכיוון אליו חלק מהמגיבים היו מעוניינים. חלק מהמשתמשים ברשת החברתית סבורים כי מדובר בתופעה חמורה עד כדי כך שפייסבוק חייבת לחסום מיד את השימוש בסטיקרים, וקיימת אפילו עצומה הקוראת להסרתה, אם כי כמות החתימות שנאספו עד כה אינה מרשימה.

מצד שני, היונה הפכה למושא הערצה והיא זוכה לציורים, תמונות, סרטונים וממים רבים. אפשר רק לשער שהיא תמשיך להנהיג את המשועממים מהאינטרנט עד שיגיע הטרנד הבא.

כדי להוריד את סט המדבקות ולהתחיל להשתמש ביונה, היכנסו ללינק הזה והתקינו את הסטיקרים במקלדת פייסבוק. לאחר מכן, בכל פעם שתרצו להשתמש ביונים, לחצו על אייקום הסמיילי הלבן לצד שדה כתיבת התגובה מתחת לפוסט ודפדפו בין חבילות המדבקות המותקנות. כשתגיעו ליונה לחצו עליה וייפתח תפריט עם כל המדבקות הסגולות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully