וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים להשקה: LG חשפה את ממשק הצילום המגניב ב-G6

17.2.2017 / 6:44

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית איששה את השמועות כי המסך במכשיר הדגל החדש שלה יהיה ביחס של 1:2, מה שיאפשר לצלם במסך מפוצל, בו ניתן לצלם ולראות את התמונה בו זמנית בשני ריבועים שווים

שבוע וחצי לפני ההשקה בתערוכת המובייל MWC 2017 בברצלונה, חברת LG מאשרת פרטים רבים בנוגע למכשיר הדגל הבא שלה, LG G6. רבים מהפרטים האלה הופצו ברשת כהדלפות ושמועות אבל כעת מודיעה LG כי ב-G6 אכן יהיה מסך ייחודי עם יחס חלוקה של 18:9 (כלומר 1:2).

המסך בגודל 5.7 אינץ' באיכות QHD+ ברזולוציה 2,880x1,440 יידחס למסגרת שעד היום, בדגם ה-G5, הכילה מסך בגודל 5.3 אינץ'. זה מתאפשר תודות לשוליים הדקיקים שיאפשרו למסך לכסות כמעט את כל חזית המכשיר ויעניקו ל-G6 מראה יוקרתי, שכנראה יהיה טרנדי מאוד השנה בקרב היצרניות.

G6 יגיע עם ממשק UX 6.0 שהמותאם כדי למקסם את היתרונות של תצוגת המסך המלאה (FullVision) במכשיר. הממשק גם כולל שדרוג לאפליקציית הצילום, כך שתתאים ליחס המסך 18:9. המסך יאפשר גם לפתוח שני חלונות מרובעים אחד ליד השני, וכך לייעל את העבודה על שתי אפליקציות במקביל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדלפה של המכשיר שרצה ברשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיפור נוסף בממשק הצילום מאפשר צילום במסך מפוצל, בו ניתן לצלם ולראות את התמונה בו זמנית בשני ריבועים שווים. המשתמשים יוכלו לצלם תמונות בפורמט 1:1 הפופולרי באפליקציות של הרשתות החברתיות כדוגמת אינסטגרם. בנוסף, המכשיר מאפשר תצורת צילום חדשה הנקראת Food Mode המעניקה איכות צבע גבוהה עם ניגודיות רוויה וחדות המתאים במיוחד לצילומי אוכל. כמו כן, משתמשי G6 יוכלו ליצור קבצי GIF (תמונות נעות) המוצגים בלופ על ידי שילוב של שתיים עד מאה תמונות.

המסך הגדול יאפשר גם לכתוב תזכורת בצד אחד של המסך תוך גלישה בדף אינטרנט בצד השני, לדוגמה, וכן אם מסתכלים על לוח השנה בראייה אופקית של המכשיר בצד שמאל של המסך יופיע לוח השנה ובצד ימין פירוט המשימות של לוח השנה. לדברי החברה, השימושים של המסך הגדול ביחס 18:9 הן רבות מאוד.

LG G6 יושק לראשונה בתאריך 26 בפברואר בברצלונה, ואנחנו נהיה שם לדווח לכם בזמן אמת על המכשיר ועל כל שאר ההשקות המעניינות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך גדול ביחס 19:8./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully