וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצ'ר חדש בטינדר עשוי להפוך את האפליקציה לסליזית במיוחד

אילן גלר

22.2.2017 / 8:08

Wheel בגרסתה העצמאית היא אפליקציה המאפשרת יצירת "סיפורי וידאו", על ידי צירוף קליפים הנשלחים ממשתמשים רבים. בקרוב השירות יהיה חלק מאפליקציית הדייטינג, ואפשר רק לשער מה רוב המשתמשים ירצו לשלוח בווידאו

טינדר. צילום מסך
רוצים לשדרג את חוויית איתור הדייטים. טינדר./צילום מסך

אפליקציית הדייטינג הפופולרית, טינדר, עשויה להכריז בקרוב על פיצ'ר חדש ומסעיר: יצירה ושיתוף קבוצתי של סרטוני וידאו, כולל כאלו המכילים תוכן ארוטי. החברה המפתחת את האפליקציה רכשה לאחרונה סטארטאפ בשם Wheel, האחראי לשירות שיתוף סרטונים שזכה להצלחה מסוימת (בין קהל המשתמשים נמנה גם ארנולד שוורצנגר) אך טרם כבש את הרשת. בעזרת טינדר, ייתכן שהשירות הזה ישדרג את עולם ההיכרויות המקוון.

Wheel בגרסתה העצמאית היא אפליקציה המאפשרת יצירת "סיפורי וידאו", על ידי צירוף קליפים הנשלחים ממשתמשים רבים. יוצרי השירות מסבירים כי מטרתם הייתה "להוריד את רף הכניסה ליצירת תוכן מצולם" ו-"להפוך את החיבור בין אנשים לנוח יותר". בחודשים הקרובים צפויה האפליקציה הזו להתמזג לתוך טינדר, וסיפורי הווידאו יהפכו לחלק בלתי נפרד מחוויית השימוש באפליקציית הדייטינג המוכרת.

בשתי החברות המתמזגות עדיין לא מסבירים כיצד בדיוק ישולבו השירותים זה בזה, אך סביר להניח שטינדר תאפשר למשתמשים ליצור סיפורי וידאו על עצמם, או לתעד אירועים קבוצתיים שהחלו במסגרת "שידוך קבוצתי" (Group Match), שזה גם אחד הפיצ'רים החדשים של טינדר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully