וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל רוצה שתכתבו לה מה תרצו ולא תרצו לראות בפיקסל הבא

אילן גלר

20.2.2017 / 7:14

ההכרזה הרשמית על מכשיר פיקסל 2 אינה צפויה עד סוף השנה הנוכחית, כך שלגוגל נותרו עוד כמה חודשים לסיים את תהליך המחקר והפיתוח, ולכלול גם פידבק מצד המשתמשים. בדיון בפורום המשתמשים הרשמי, ביקש מנהל המוצר בגוגל לשמוע מה לא מספיק טוב במכשיר הנוכחי

פיקסל ופיקסל XL, הם צמד מכשירי הסמארטפון הראשונים אותם פיתחה וייצרה גוגל בכוחות עצמה. חברת HTC אומנם משמשת כקבלן משנה אך הלוגו שלה לא מופיע על המכשיר או אפילו על האריזה. המכשירים זכו לביקורות נלהבות על מערכת ההפעלה הנקייה והמתקדמת, על איכות המצלמה ותמיכת הסמארטפונים בטכנולוגיות עתידיות כמו מציאות מדומה, אך בכל זאת משתמשים רבים מצאו על מה להתלונן, וכעת גוגל מוכנה להקשיב.

בדיון שאותו פתח בפורום המשתמשים הרשמי, ביקש מנהל המוצר, קרישנה קומר, מכל המשתמשים לשתף את מחשבותיהם על הדגמים הנוכחיים, על מנת שגוגל תוכל לטפל בתלונות ולהציע מכשיר מוצלח עוד יותר בדור הבא. "מה אהבתם בעיצוב? מה שנאתם בו? במה הצלחנו? איפה הייתם רוצים לראות אותנו משתפרים?" כתב קומר בהודעה הפותחת את הדיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל פיקסל - המכשיר הראשון שכולו גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך

ההכרזה הרשמית על מכשיר פיקסל 2 אינה צפויה עד סוף השנה הנוכחית, כך שלגוגל נותרו עוד כמה חודשים לסיים את תהליך המחקר והפיתוח, ולכלול גם פידבק מצד המשתמשים. האם הייתם רוצים לראות מכשיר דק יותר, או שזמן הסוללה ואמינותה חשובים יותר? האם גוגל חייבת לשמור על חיבור האוזניות הסטנדרטי, או שמוטב ללכת בדרכה של אפל ולוותר עליו?

מהלך כזה מעיד על ביטחון עצמי רב מאוד של גוגל, אבל גם על אווירה קהילתית, כמו שאפל מייצרת בקרב משתמשיה. גם אם מדובר באסטרטגיה שיווקית או ברצון אמיתי לשפר את הדור הבא של פיקסל, זו ההזדמנות שלכם להגיד מה אתם חושבים ואולי להשפיע על עיצוב אחד ממכשירי האנדרואיד הלוהטים שנראה השנה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully