וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפטופים מומלצים עד 1,500 שקלים - להתחדש מבלי לקרוע את הכיס

22.2.2017 / 9:13

תקופת המבחנים עלולה להיות מלחיצה מאוד באקדמיה, והיא יכולה להיות לחוצה אפילו יותר אם הלפטופ שלכם מתחיל לגמגם או מתקלקל בפתאומיות. סטודנטים, כידוע, לרוב אינם אמידים במיוחד וכדי שלא תקרעו את הכיס, קבלו המלצה לחמישה לפטופים שיתנו תמורה טובה לכסף

אילוסטרציה. ShutterStock
אם השימושים העיקריים שלכם הם גלישה ברשת ושימוש בתוכנות משרד אז אתם לא באמת צריכים יותר מזה./ShutterStock

חודש פברואר הוא חודש מצוין להתחדש במוצרים טכנולוגיים כמו סמארטפונים ומחשבים ניידים. המעבדים מסדרת 7 Kaby Lake של אינטל הושקו ממזמן וכעת זו עונת ירידת המחירים, הן של המחשבים עם המעבד מהדור השביעי והן מהדור השישי. אם יודעים מה מחפשים, ומקפידים לחפש בסבלנות, אפשר למצוא כמה דגמים משתלמים במיוחד בפחות מאלפיים שקלים. לא תוכלו להריץ עליהם פוטושופ או תוכנות עריכה, אך עבור שימושי אינטרנט וכתיבה הם יספקו את הסחורה. ניתן למצוא גם מחשבים ניידים ללא מערכת הפעלה, ורבים ימצאו את האופציה הזו כיותר משתלמת, כמו סטודנטים או מורים שיכולים לקבל בחינם את מערכת ההפעלה ווינדוס 10 בגרסת הסטודנטים.

מיקרוסופט מציע לסטודנטים כמה תוכנות בחינם, בין התוכנות ניתן למצוא אופיס 360 ואפילו ווינדוס 10 בגרסה החינוכית. ישנם מוסדות חינוך שכבר משתפים פעולה עם מיקרוסופט ולא דורשים מכם דבר למעט התחברות לחשבון 360 של מיקרוסופט עם המייל של מוסד הלימודים. יש מוסדות המציעים גם את ווינדוס 10 החינוכית בחינם. למיקרוסופט יש בשורות טובות גם עבור אלו שלומדים במוסדות ללא ההסדר וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להירשם כאן.

הלפטופים האלה אינם פסגת הטכנולוגיה, ולרוב הם מספקים מפרט מינימלי, אבל אם השימושים העיקריים שלכם הם גלישה ברשת ושימוש בתוכנות משרד אז אתם לא באמת צריכים יותר מזה. קבלו חמש המלצות למחשבים ניידים שיאפשרו לכם לסגור את החודש ועדיין להתחדש.

צעירים לומדים. shutterstock, ShutterStock
סטודנטים, אנחנו יודעים שאין לכם יותר מדי כסף להוציא על לפטופ./ShutterStock, shutterstock

אסוס X541UA-GO838T

המחשב של אסוס מצויד במסך בגודל 15.6 אינץ' ברזולוציית HD ושוקל שני קילוגרמים. מארז המחשב כולל גם חיבור USB מסוג C החדש ובפנים ניתן למצוא מעבד Core i3 מהדור השישי, כרטיס גרפי מדגם 520 שנמצא בתוך המעבד, 4 גיגה זיכרון RAM, כונן קשיח בנפח 500 גיגה ואפילו כונן דיסקים. המחשב מגיע עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10 לצד אחריות למשך שנה עם איסוף והחזרה מבית הלקוח. מחירו של המחשב עומד על 1,990 שקלים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנובו IdeaPad 310-14 80TU001UIV

במחשב הזה כבר תמצאו את המעבד מהדור השביעי של אינטל, כלומר הדור העדכני ביותר. הוא מצויד במעבד מפנק Core i5 מהדור השביעי, כאמור, שיספק ביצועים לא רעים בכלל אפילו בשביל תוכנות עריכה כמו פוטושופ. למחשב מסך בגודל 14 אינץ' ברזולוציית HD ומשקלו החל מ-2.1 קילוגרמים. ללפטופ הזה 4 גיגה זיכרון RAM,כונן קשיח בנפח 500 גיגה, כרטיס מסך פנימי של אינטל, תמיכה באינטרנט אלחוטי בתקן ac העדכני וגם כאן תקבלו כונן דיסקים. המחשב הזה מגיע ללא מערכת הפעלה, אבל עם אחריות למשך שנה עם איסוף והחזרה מבית הלקוח. מחירו 1,990 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

HP 15-AY012 E9M38EA

עם המחשב הזה לא תוכלו להשתגע ולהריץ דברים שכבדים יותר מדפדפן, אבל המחיר שלו הופך אותו למשתלם. הוא מגיע עם מעבד אינטל פנטיום N3710, מסך בגודל 15.6 אינץ' ברזולוציית HD עם זיכרון עבודה של 4 גיגה RAM, כונן קשיח של 500 גיגה וכונן דיסקים. המחשב שוקל 2.04 קילוגרמים והוא עולה 1,500 שקלים בלבד, כולל ווינדוס 10 ואחריות למשך שנה עם איסוף והחזרה מבית הלקוח. זה מחשב בסיסי מאוד מבחינה טכנולוגית אך בשורה התחתונה הוא ישמש אתכם ללימודים ולא יקרע לכם את הכיס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Lenovo Ideapad 110 15 80UD003YIV

כבר ציינו שלפעמים משתלם לרכוש מחשב ללא מערכת הפעלה, והלפטופ הזה של לנובו הוא דוגמה מצוינת לכך. המחשב של לנובו מגיע עם מעבד Core i3 מהדור השישי, מסך בגודל 15.6 אינץ' עם כרטיס מסך פנימי של אינטל ברזולוציית HD, הוא מצויד ב-4 גיגה של זיכרון RAM, כונן קשיח של 500 גיגה וכונן דיסקים. המחשב שוקל 2.3 קילוגרמים ומגיע עם שנה אחריות כולל איסוף והחזרה מבית הלקוח. תמורת פחות מ-1,500 שקלים, מדובר בעסקה מאוד משתלמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בונוס: HP 15-ay104nj Z3F09EA

המחשב הזה של חברת HP אמנם עולה יותר מ-2,000 שקלים אבל עדיין נשאר בטווח המחירים הנוחים. המחשב הזה נותן ביצועים נהדרים מבלי לשבור קופת חיסכון; הוא מגיע עם מסך 15.6 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד מהדור השביעי Core i5, כרטיס מסך מובנה במעבד HD620 של אינטל, 6 גיגה זיכרון RAM, 500 גיגה כונן קשיח וכונן דיסקים מובנה. מחירו של המחשב 2,350 שקלים והוא כולל אחריות למשך שנה עם איסוף והחזרה מבית הלקוח.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully