וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גורם לכל הדוגמניות הלוהטות להביט למטה? ההסבר המפתיע

28.2.2017 / 5:41

הטרנד האינסטגרמי המוזר ביותר שראינו עד היום גרם לנו לתהות מה איבדו הדוגמניות ברצפה? יותר ויותר דוגמניות וסלבריטאיות מצטלמות עם פניהן מטה, אחרי שהבינו שהפוזה הזאת גם נורא מחמיאה להן

צילום מסך

"אופסי, נפלה לי העדשה. פיתחו מצלמה וצלמו אותי מחפשת אותה בנונשלנטיות שכזו". זה בערך מה שקורה עכשיו בכל חשבון אינסטגרם של דוגמנית שמכבדת את עצמה, ואם עדיין לא שמתם לב לטירוף הזה: כנראה שאתם לא עוקבים אחרי האנשים הנכונים. בנות הקרדשיאן (ובעיקר קיילי ג'נר) מאוד חזקות בטרנד האינסטגרמי המוזר הזה. מדובר בפוזת צילום ביזארית - אך מחמיאה - בה המצולמות מביטות מטה, לרצפה. נכון לעכשיו, בעיקר דוגמניות אימצו לחיקן את הטרנד הזה כי הוא משדר טבעיות - מצרך חשוב ביותר בתעשייה שכולה פלסטיק.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הפוזה החדשה שמטריפה את הדוגמניות באינסטגרם - והפעם בצדק

לכתבה המלאה

פוזת האינסטגרם החדשה די פשוטה לביצוע. כל שאתם צריכים לעשות זה להוריד פנים ולהביט לרצפה כשמישהו מצלם אתכם. עם סלפי זה קצת פחות יעבוד כי קשה לצלם תמונה כשאתם לא רואים מה אתם מצלמים. הראשונות שעלו על השיטה הן דוגמניות מצליחות מאוסטרליה, שמצטלמות בלי סוף על החוף, בים ובבריכה, על מרפסת, מדרגות או על השיש במטבח - כל מיקום בא בחשבון כל עוד המבט תמיד כלפי מטה.

הפוזה החדשה מגיעה רק חודשיים אחרי שפוזת ה"אינסטה סיט" הטריפה את הרשת, כשיותר ויותר דוגמניות הצטלמו בישיבה מזרחית עם רגל אחת בחוץ. אז סיפר הצלם המקצועי, ג'יימס דיי, שהפוזה מחמיאה לגוף ומעניקה אשליה של רגליים ארוכות ורזות, "אם ניתן לכופף – תכופפו. כמעט כל דבר בפוזה הזאת נראה מכופף וזה מעניק תחושה מרגיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully