וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניסוי הזה מוכיח שאופנועים מעופפים ממש מעבר לפינה

אילן גלר

22.2.2017 / 9:20

מפתחיו של Scorpion-3 מייעדים אותו, בשלב הזה, לתחרויות ספורט אקסטרים ולא ככלי תחבורה אישי. כנראה שגם הם יודעים שאין סיכוי רב שהכלי שלהם יזכה לאישור הרשויות האזרחיות. מה שבטוח, זה לא הופך אותו לפחות מגניב

צילום מסך

מכוניות מעופפות הן חזון שבינתיים לא מצליח להמריא מהקרקע, למרות ההבטחה שהשנה כבר נראה כלי טיס אישיים בדובאי. אבל בכל הנוגע לאופנועים מעופפים, הטכנולוגיה הרבה יותר זמינה. אם לשפוט לפי הניסוי של חברת Hoversurf הרוסית, כבר לא מדובר בבעיה טכנית וטכנולוגיות שפותחו במקור עבור רחפנים מסוגלות לגרום לכלי-רכב חד מושבי להמריא ולרחף באוויר. כעת נותר רק להבטיח שהכלי בטיחותי לשימוש ושניתן להיעזר בו בעולם האמיתי ולא רק לבצע גיחות קטנות בהאנגרים בתנאי מעבדה.

דגם האבטיפוס שפיתחו ב-Hoversurf, אופנוע לנוסע יחיד בשם Scorpion-3, מופעל על ידי שלושה מנועים חשמליים ומערכת פיקוד ממוחשבת המסוגלת גם להטיס את הכלי באופן אוטומטי, אם הרוכב אינו מעוניין לשלוט ישירות על מהלך הטיסה. המערכת גם מבטיחה שהכלי ישמור על יציבות רבה ומהירות אחידה, אם כי קרבתם של המדחפים לרגלי הרוכב אינה נראית בטיחותית במיוחד.

מפתחיו של Scorpion-3 מייעדים אותו, בשלב הזה, לתחרויות ספורט אקסטרים ולא ככלי תחבורה אישי. כנראה שגם הם יודעים שאין סיכוי רב שהכלי שלהם יזכה לאישור הרשויות האזרחיות, או לפחות לא יקבל אישור שכזה בזמן הקרוב. לא ברור מתי בדיוק נזכה לראות גרסה מסחרית של האופנוע המעופף, אבל הפרויקט הזה המבטיח שלא מדובר במדע בדיוני.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אופנוע מרחף. צילום מסך
סקורפיון 3 הרוסי - ממריא ונוחת בקלות./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully