וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההדלפה הטובה ביותר של גלקסי S8 עד היום - כך הוא ייראה?

אילן גלר

23.2.2017 / 8:46

כפתור הבית, הכולל בתוכו גם חיישן טביעות אצבע, עבר לפי הצילומים שהודלפו לצדו האחורי של המכשיר, וממוקם ליד עדשת המצלמה. יש כבר מי שחושש כי מיקום זה לא יאפשר גישה נוחה לכפתור אבל בזכות מערכת זיהוי טביעת העין, החיישן עשוי להפוך כבר למיושן

סמסונג צפויה להכריז על מכשיר הדגל הבא שלה, גלקסי S8, לקראת סוף חודש מרץ, כך שאין ספק כי ייצורו כבר החל. זה אומר שהסבירות להדלפות מדויקות של עיצוב המכשיר ומפרטו עולה פלאים, ואכן בימים האחרונים עלו לרשת צילומים המציגים את המכשיר הפועל (ולכאורה בגרסתו הסופית) במלוא תפארתו, לרבות מערכת ההפעלה שלו.

בהתאם לדיווחים, גלקסי S8 מוותר על כל הכפתורים הפיזיים בקדמת המכשיר לטובת כפתורים וירטואליים בתחתית המסך העצום, שתופס כמעט את מלוא שטח המכשיר ללא מסגרת בולטת. מערכת ההפעלה מזכירה את זו של דגמי הגלקסי הקודמים (אנדרואיד 7 בשינויים קלים), אך כוללת חידוש אחד מסקרן: תמיכה באביזר בשם DeX שיאפשר חיבור למסך חיצוני ומקלדת, והפיכת הגלקסי S8 למעין מחשב נייד.

כפתור הבית, הכולל בתוכו גם חיישן טביעות אצבע, עבר לפי הצילומים שהודלפו לצדו האחורי של המכשיר, וממוקם ליד עדשת המצלמה. יש כבר מי שחושש כי מיקום זה לא יאפשר גישה נוחה לכפתור ומשתמשים רבים ילכלכו את העדשה בניסיון ללחוץ עליו, אך ייתכן כי סמסונג מסתמכת על מערכת זיהוי טביעת העין המותקנת במכשיר, ומצפה כי רוב המשתמשים לא יצטרכו כלל להגיע לחיישן טביעות האצבע שיהיה כבר מיושן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך גדול, בהתאם לטרנד שנראה הרבה השנה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי כפתור בית פיזי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיפוף קל בקצוות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעוד חודש נדע האם זו באמת הגרסה הסופית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully