וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדיל מסך, עדשת זום וג'ויסטיק: הגאדג'טים שכדאי לחבר לסמארטפון

וואלה! NEWS בשיתוף פלאפון

26.2.2017 / 9:08

אוזניות, כיסוי מגן או נרתיק ספורטיבי לריצה הם כיום בבחינת המובן מאליו. קבלו סקירה של כמה גאדג'טים מגניבים שיכולים להיות מתנות נהדרות או יאפשרו להשתמש בסמארטפון באופן כיפי שלא חשבתם עליו

צעירים מצטלמים סלפי על מכונית בטבע. ShutterStock
הסמארטפון הוא גם אביזר אופנתי, כזה שבשילוב אקססוריז או גאדג'טים הוא הופך לכיפי יותר/ShutterStock

הסמארטפון הוא כבר מזמן לא רק טלפון אלא מכשיר שימושי שכל חיינו מאורגנים ומעוגנים בתוכו. הוא חבילת הפנאי והתרבות שלנו, הקשר שלנו עם אנשים אחרים, המכשיר שבעזרתו אנחנו מעודכנים והאפליקציות שבו הופכים את החיים לנוחים וקלים יותר. אבל הסמארטפון הוא גם אביזר אופנתי, כזה שבשילוב אקססוריז או גאדג'טים הוא הופך לכיפי יותר. אוזניות, כיסוי מגן למכשיר, מפצל שקע USB למצת הרכב, מוט סלפי או נרתיק ספורטיבי לריצה הם כיום בבחינת המובן מאליו כשמדובר בסמארטפון. קבלו כמה גאדג'טים מגניבים שיכולים להיות מתנות נהדרות לאנשים שאתם אוהבים או ירחיבו את האופן שבו אתם חושבים על הטלפון הסלולרי ויאפשרו להשתמש בו באופן שלא הכרתם.

כובע גרב עם אוזניות בלוטות'

גאדג'ט שמתאים בדיוק לימים האלה בהם החורף בעיצומו. מדובר בכובע סרוג שבתוכו מערכת בלוטות' שמחוברת לזוג רמקולים אלחוטיים קטנים שמזריקים מוזיקה לאוזניים ישירות מהנייד. הכובע משמש גם כדיבורית לכל דבר כך שנוח מאוד לנהוג איתו במכונית. יש בו מיקרופון מובנה שדרכו אפשר לדבר וזמן השימוש הרציף הוא עד שמונה שעות. מי שמעדיף לרוץ או לטייל בלי הכובע, יכול לרכוש בפלאפון אוזניות אלחוטיות מדגם JAYBIRD 3X ולקבל את אפליקציית MUSIX לשנה מתנה.

מטען נייד

פריט חובה כשיוצאים מהבית לשעות ארוכות ולמקומות שבהם אין שקע זמין. טיול בחיק הטבע, הופעת רוק בפארק, צפייה במשחק כדורגל באצטדיון, פיקניק בחיק הטבע – יש הרבה פעילויות שבהם אנחנו צריכים גיבוי לסוללה. ישנם סוגים שונים של מטענים ניידים, המשותף לרובם - הם קטנים, נכנסים לכל כיס וקלים לנשיאה. יש אפילו כאלה שדקים כמו כרטיס אשראי אשר עוביים 0.6 ס"מ בלבד ואפשר לתחוב אותן לארנק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רמקול נייד שמתחבר לסלולרי

הגאדג'ט שהופך כל מפגש עם חברים למסיבה. הימים בהם נשאנו רדיו טייפ לחוף הים או לקומזיץ הם היסטוריה רחוקה. כיום כל מה שצריך זה רמקול נייד קטן ואלחוטי, שמסוגל להתחבר לכל מכשיר ומספק ווליום בעוצמה. הרמקולים האלה לרוב קטנים, ניתנים לנשיאה בתיק או ביד ומקלם לא עולה על כמה מאות גרמים. אגב, בחלק מהרמקולים הניידים יש גם מיקרופון מובנה כך שאפשר לענות לשיחות דרכם, ובאופן כללי מדובר באקססורי מעוצב שהופך את הסמארטפון לעמדת די ג'יי קטנה ושיקית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגאדג'ט שהופך כל מפגש עם חברים למסיבה. רמקול נייד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגדיל מסך

יצאתם לטיול ומתחשק לכם לראות סרטונים, לצפות במשחק כדורגל או לשחק במשחקי רשת מבלי לאמץ את העיניים? חיבור פשוט של הסמארטפון לעמדת צפייה קלה ומיוחדת בעלת זכוכית מגדלת תאפשר לכם ליהנות ממסך שגדול פי ארבעה בממוצע מזה של הנייד.

מגדיל המסך הוא דק, כסנטימטר עוביו, והוא יוצר מסך באורך 18 ס"מ וברוחב של 12 ס"מ, הוא מתקפל, נוח לאחסון ואינו דורש התקנה.

ג'ויסטיק בלוטות'

הסמארטפון הוא כלי משחק לכל דבר וכל הורה לילדים קטנים יודע זאת. כדי לשחק במגוון רחב יותר של משחקים וכדי לשפר את ההנאה מהם, אפשר לחבר ג'ויסטיק בלוטות' המצויד בסוללת ליתיום נטענת, שמספיקה לכמה שעות טובות. ג'ויסטיק שכזה אפשר לחבר גם לטאבלט, ומה שבטוח – הילדים יודו לכם אם יקבלו כזאת מתנה.

עמדת טעינה חכמה לכמה מכשירים

גאדג'ט מצוין למשפחות גדולות, לאנשים שעובדים יחד במשרד והוא גם פתרון למסיבה או כל אירוע חברתי אחר שבו תרצו שאנשים לא יצטרכו לדאוג לגבי אחוזי הטעינה בסוללה. עמדת הטענה שכזאת היא אסתטית, המכשירים מסודרים בה בזה אחר זה, אין צורך למתוח כבלים של מטענים משום שחיבורי ה-USB יוצאים מהערכה עצמה, שיודעת לזהות את המכשיר המחובר ולהטעינו בהתאם לעוצמה הדרושה לו.

עמדת טעינה חכמה למכשירי סמארטפון. ShutterStock
פתרון למסיבה או כל אירוע חברתי אחר שבו תרצו שאנשים לא יצטרכו לדאוג לגבי אחוזי הטעינה בסוללה/ShutterStock

מיני מקלדת אלחוטית

סמארטפון הוא כלי עבודה לכל דבר, לכן למבוגרים שמתקשים להקליד על האותיות הקטנות או לכאלה שמנהלים את המשרד דרכו המקלדת האלחוטית הקטנטנה יכולה ליצור חוויית משתמש טובה בהרבה. מדובר במקלדת שמאפשרת לעבוד עם כל מערכת הפעלה, מחברים אותה כמו שמחברים דיבורית אלחוטית ויש בה סוללה שמספיקה לשימוש רצוף של כ-40 שעות. היא קלה, קטנה - האורך שלה הוא כ-23 ס"מ, הרוחב 13 ס"מ - מעוצבת ומלבד היותה נוחה היא גם נראית שיקית על השולחן בבית הקפה או על הדשא בפארק.

עדשת זום לסמארטפון

קם פה דור שעבורו פילם הוא פריט מוזיאוני ומצלמה היא לא רק מצלמה אלא חלק אינטגרלי מהסמארטפון. אבל למרות שמצלמות הטלפונים הניידים הן חדות, קלות לתפעול ומספקות תמונות יפות, כדי לצלם תמונות איכות ולהגדיל את יכולות המצלמה יש צורך בעדשה טובה יותר. עדשת הזום הזאת מולבשת על הסמארטפון עם אטב מיוחד ובן רגע אפשר להגדיל את טווח הצילום פי שמונה וישנן גם עדשות שמולבשות על המכשיר ומאפשרות צילום פנורמי.

רחפן Wi-Fi

זה כבר גאדג'טים למתקדמים והוא מצית את הדמיון. יותר ויותר אנשים משתמשים ברחפנים לצורכי עבודה ופנאי והיה ברור שחיבור של רחפן לסמארטפון הוא רק עניין של זמן. איך זה עובד? הרחפן מתחבר לסמארטפון דרך רשת אלחוטית, ומשדר אל המסך שלו את מה שהוא מצלם. איכות הצילום היא של HD, ישנה תאורת לד על הרחפן לזיהוי בשעות החשכה ויש לו גם מחבר אוניברסאלי לטלפונים ניידים. הגאדג'ט הזה יספק זווית אחרת ומגניבה לכל אירוע משפחתי, מסיבה עם חברים או בילוי בטבע.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully