וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DARE - אפליקציית היכרויות ישראלית חדשה שתאתגר אתכם לפני הדייט הראשון

23.2.2017 / 9:26

במקום לבחור דייטים פוטנציאליים על בסיס מראה בלבד, ואולי עוד כמה שורות בפרופיל, אפליקציית ההיכרויות הישראלית החדשה הזו רוצה להחזיר את הרומנטיקה לתחום ולהציע לגולשים להראות מי הם במשימות משעשעות בווידאו

לעתים נדמה שאין כבר מה לחדש בתחום אפליקציות הדייטינג. אמנם יש כל מני שירותים שמציעים סינון ושידוך על בסיס פרמטרים משתנים אבל בסופו של דבר מדובר בפלטפורמות המציעות לגולשים להציג את עצמם ולפתח שיחות עם גולשים אחרים. אלא שאפליקציית היכרויות חדשה מנסה להמציא מחדש את התחום ולגרום למשתמשים להיות יצירתיים יותר.

DARE נבדלת מהאפליקציות המציעות למשתמשים לסנן על בסיס מראה וכמה שורות מתחת לתמונה. האפליקציה מציעה לגולשים לאתגר אחד את השני כדי לעורר עניין. כשנכנסים לאפליקציה מוצגת רשימה של אתגרים כמו "תראה לי את הכישרון שלך" או "ספר/י לי איזה דמות בדיונית את/ה", וגם קיימת אופציה להמציא אתגרים לבד. המטרה היא לא לשלוח את הדייט הפוטנציאלי למשימות מעבר לקווי האויב אלא לעשות מחוות רומנטיות קטנות. האפליקציה מושקת בימים אלו בחינם תחת הסיסמה "יש אנשים ששווים את המאמץ".

תהליך ההרשמה פשוט ומתבצע באמצעות חשבון פייסבוק. בניגוד לאפליקציות פייסבוק, הרישום לא יופיע לכם על הקיר אבל האפליקציה תשאב אוטומטית תמונות ופרטים אישיים מהפרופיל שלכם בפייסבוק. בנוסף כל משתמש חייב לצרף לפרופיל את האתגר, אותו כאמור ניתן ליצור בטקסט חופשי או לבחור מתוך בנק האתגרים. בסיום, הפרופיל עם האתגר יוצג למועמדים הפוטנציאלים בגיל ובאזור הרלוונטיים.

אם הצד השני מעוניין להיענות לאתגר, הוא ילחץ על כפתור DO IT, ויצלם תמונה או וידאו קצר כמענה לאתגר. התשובה שלו תישלח לתיבת הדואר של יוצר/ת האתגר להתרשמות. אם יש חיבור וכולם מרוצים, שולח האתגר ילחץ על לייק, והשניים יעברו לדבר בצ'אט. באמצעות האתגרים אפשר ללמוד על תחומי העניין של היוצר וגם להראות מוטיבציה של המחזר להרשים ולהתאמץ.

"DARE מנסה להחזיר את הקסם לתהליך החיזור באופן פשוט ועכשווי", אמר שי ענבר, מייסד ומנכ"ל DARE, "מתוך הנחה שמי שווה את המאמץ, תזכה להשקעה בה והמשקיע המרשים יתוגמל בהתאם".

האפליקציה זמינה לאייפון ולאנדרואיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה אתה מוכן לעשות בשביל דייט?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully