וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בארץ: מייזו פרו 6 פלוס - מפרט מעולה במחיר של מכשיר ביניים זול

23.2.2017 / 11:49

מסך גדול באיכות מעולה, מעבד חזק מתוצרת סמסונג, מערכת שמע מתקדמת ועוד - מכשיר הדגל החדש של ענקית האלקטרוניקה הסינית מציע חומרה לא רעה בכלל בסכום של קצת יותר מאלפיים שקלים

מייזו פרו 6 פלוס, טלפון הדגל החדש של ענקית הסלולר הסינית מגיע לישראל ומציע מפרט פרימיום במחיר של מכשיר ביניים זול. מייזו פרו 6 פלוס מצויד במסך של סמסונג מסוג AMOLED בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית 2K עם טכנולוגית 3D Press, לשדרוג חוויית הטאצ'. הוא מצויד במעבד Exynos 8890 עם 12 ליבות מתוצרת סמסונג, 4 גיגה זיכרון RAM, מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל מתוצרת סוני (IMX386) עם מייצב תמונה אופטי, מיקוד לייזר מהיר ופלאש עוצמתי בצורת טבעת עם 10 נורות לד.

למכשיר קורא טביעות אצבע משולב בכפתור ההפעלה, מערכת שמע Hi-Fi, חיבור USB מסוג C המאפשר טעינה מהירה, חיישן לניטור הדופק ואת הכל מפעילה סוללה בנפח של 3,400 מיליאמפר-שעה. לפרו 6 פלוס מראה נקי, המזכיר מאוד את סדרת הגלקסי של סמסונג. כפתור בית פיזי ממוקם בתחתית המכשיר והמסגרת המתכתית מעניקה למכשיר מראה יוקרתי.

מייזו פרו 6 פלוס זמין לרכישה בשני צבעים: כסוף ואפור. היום החלה הרכישה המוקדמת בסניפי באג היבואנית ובאתר הרשת והמכשירים הראשונים אמורים להגיע ללקוחות בתאריך 3 במרץ. המכשיר בגרסת 64 גיגה לאחסון פנימי יעלה 2,199 שקלים ועל הנייר מדובר במחיר משתלם במיוחד לחומרה הזאת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מייזו פרו 6 פלוס. אלון רזניק, מערכת וואלה! NEWS
מסך באיכות 2K. מייזו פרו 6 פלוס./מערכת וואלה! NEWS, אלון רזניק
מייזו פרו 6 פלוס. אלון רזניק, מערכת וואלה! NEWS
מעבד של סמסונג, מצלמה של סוני. מייזו פרו 6 פלוס./מערכת וואלה! NEWS, אלון רזניק
מייזו פרו 6 פלוס. אלון רזניק, מערכת וואלה! NEWS
מערכת שמע מתקדמת. מייזו פרו 6 פלוס./מערכת וואלה! NEWS, אלון רזניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully