וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיימר מת במהלך שידור חי אחרי 22 שעות רצופות

אילן גלר

24.2.2017 / 8:33

נכון לעכשיו, נסיבות המוות אינן ברורות, אם כי ניסיון העבר מלמד שמשחק רצוף עשוי להיות מסוכן במקרה שהגיימר אינו דואג לשתות ולאכול במהלך השידור, או לישון היטב לפניו. ערוץ השידורים של ויניו מוגדר כעת כערוץ לזכרו, ואלפים ממעריציו כבר כתבו הודעות הספד

בריאן "פושבירד" ויניו היה חבר פעיל בקהילת הגיימרים של משחק הפעולה World of Tanks ואחד השדרנים ברשת (סטרימרים) הבולטים בתחום. ויניו מת בתחילת השבוע במהלך ניסיון לשדר ברצף במשך 24 שעות. לאחר 22 שעות ראו הצופים את בריאן קם מעמדת המחשב, לדבריו בכדי לעשן, ורובם הניחו שהוא לא חזר כי נרדם בחדר אחר. למחרת הודיעה המשטרה המקומית של וירג'יניה כי היא חוקרת את מותו.

נכון לעכשיו, נסיבות המוות אינן ברורות, אם כי ניסיון העבר מלמד שמשחק רצוף עשוי להיות מסוכן במקרה שהגיימר אינו דואג לשתות ולאכול במהלך השידור, או לישון היטב לפניו. ערוץ השידורים של ויניו מוגדר כעת כערוץ לזכרו, ואלפים ממעריציו כבר כתבו הודעות הספד שונות בצ'אט. המעריצים מוסיפים לספר על החוויות הנפלאות שחוו בזמן הצפייה בסרטוניו של ויניו ולמרות שמדובר בכוכב נישתי מאוד, רבים כבר מתגעגעים אליו.

ויניו מת בגיל 35 והותיר אחריו שלושה ילדים. את השידור עצמו הוא הקדיש לאיסוף תרומות להגשמת חלומותיהם של ילדים חולי סרטן, והשידור הרצוף היה אמור להיות רגע השיא של קמפיין התרומות הזה, שנמשך כבר יותר משלושה שבועות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריאן ויניו - ניסה לגייס כספים למען נזקקים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הותיר את מעריציו בהלם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully