וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אחד הערוצים הכי פופולריים ביוטיוב רימה וזייף סרטוני חייזרים?

2.3.2017 / 7:09

SecureTeam10, לו 785,000 עוקבים, נחשב לאחד הערוצים המובילים בתחום העב"מים. אלא שאחד ממתחריו הגדולים טוען: הוא הוליך שולל את עוקביו עם סרטונים מזויפים

SecureTeam10

SecureTeam10 הוא אחד מהערוצים הכי נצפים ביוטיוב עם 785,000 עוקבים, אשר צופים באופן קבוע בסרטונים השונים שהוא מעלה בנושא חייזרים ועב"מים. אלא שאחד ממתחריו של הערוץ הפופולרי, ליונס גאונד, עשוי לגרום למפלתו, לאחר שטען כי SecureTeam10 למעשה מרמה את מאות האלפים אשר עוקבים אחריו.

SecureTeam10. צילום מסך
הכל מזויף? קטע מאחד הסרטונים שבערוץ/צילום מסך

עוד בנושא

עוד באותו נושא

מאות תושבים מבוהלים ראו אור ירוק מסנוור שהופיע לפתע בשמים

לכתבה המלאה

SecureTeam10 טענו בין השאר בסרטונים שהעלו, כי זיהו עב"מים מרחפים באלג'יריה וביפן, כשעל פי ההערכות, בכל יום מכניס הערוץ כ-740 דולר למייסדיו. אלא שליונס גאונד טוען כי רוב הסרטונים שמעלה הקבוצה הפופולרית מזויפים, ופוגעים באלו אשר באמת מתחברים לנושא החוצנים. "מייסד הקבוצה הערים על חובבי העב"מים, והיום נוסע במכונית יוקרה", אמר מייסד ליונס גאונד.

"ברור שאנחנו לא מפרסמים סרטונים מזויפים", אמרו בערוץ הפופולרי בתגובה. "ממה שאני יודע, המתחרים שלנו ניסו להקים ערוץ דומה ונכשלו. יש להם בסך הכול 40 אלף עוקבים, כשכל וידאו שלהם בקושי חוצה את רף 500 הצפיות. לכן, הוא החליט לתקוף את אחד הערוצים הכי פופולרים שיש ביוטיוב".

צפו ושיפטו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully