וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל חוקרת את הסרטון המטורף הזה של אייפון 7 מתפוצץ

26.2.2017 / 0:51

חלק מהגולשים סבורים שאפל עומדת לחוות כעת גל של תלונות, בדומה למה שהתרחש עם מכשיר הנוט 7 של סמסונג, אך אחרים מאשימים את מארז המגן שבתוכו היה המכשיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באפל טוענים שהמכשיר היה תקין לחלוטין כשיצא מהחנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייפון 7 זכה שוב להפוך לסרטון הלוהט של השבוע בטוויטר; בתוך פחות משלושה ימים, נרשמו לא פחות מ-1.26 מיליון צפיות בתיעוד הדרמטי הזה של מכשיר אייפון 7 פלוס מעלה עשן ומתפוצץ. הסרטון הועלה לרשת על ידי בריאנה אוליביה האמריקנית, שרכשה את המכשיר חדש לגמרי בחודש שעבר. לדבריה, ביום שלפני התקרית היא לא הצליחה להדליק אותו במשך כמה דקות, אך בחנות אפל סטור טענו אנשי שירות הלקוחות שהמכשיר נבדק ושהוא תקין לחלוטין.

"בבוקר שלמחרת ישנתי והמכשיר היה מחובר למטען מעל לראשי, כשלפתע חבר שלי תפס אותו והניח אותו על המזנון", מספרת בריאנה. "לאחר מכן הוא לקח אותו לשירותים, והספיק לראות כיצד הטלפון מעלה אדים ומשמיע קולות צפצוף. בשלב הזה הוא כבר בער".

בין שלל התגובות לסרטון, מעלים הגולשים תיאוריות שונות באשר למקור התקלה. ישנם, כמובן, אלו הסבורים שאפל עומדת לחוות כעת גל של תלונות בדומה למה שהתרחש עם מכשיר הנוט 7 של סמסונג, אך אחרים מאשימים את מארז המגן שבתוכו היה המכשיר. לפי הצילומים נראה שהאייפון 7 פלוס המעשן הונח בתוך מגן מלא בחומר נוזלי כלשהו שייתכן ותרם לתקלה.

תגובתה הרשמית של אפל לסרטון ולטענות העולות ממנו היא כי אנשי אבטחת האיכות של החברה "מודעים לקיומו של הסרטון", והם נמצאים בקשר עם הלקוח. לדברי החברה עובדיה חוקרים את המקרה, אך לא ברור האם המכשיר הספציפי הזה נאסף לבדיקה.

לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully