וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוט הפינג פונג הזה פשוט אדיר

26.2.2017 / 0:29

FORPHEUS, שנראה כמו קצת כמו מדוזה מרחפת, מצויד במערך חיישנים העוקב במקביל אחרי הכדור ואחרי השחקן מולו הוא מתמודד. הרובוט מסוגל להגיב במהירות לכל מהלך, ולמדוד את יכולות השחקן האנושי

חברת האלקטרוניקה היפנית Omron זכתה לאחרונה בתואר רשמי מספר השיאים של גינס, על פיתוח "רובוט לימוד הטניס הראשון בהיסטוריה". שמו של הרובוט הוא FORPHEUS - ראשי תיבות (מאולצים ללא ספק) של המילים "טכנולוגיה עתידית של אומרון לבדיקות אפשרות לאוטומציה הרמונית". אתם מוזמנים להתעלם מכל זה ולהתמקד בעיקר - הרובוט הזה משחק פינג פונג כמו פורסט גאמפ.

FORPHEUS, שנראה כמו קצת כמו מדוזה מרחפת, מצויד במערך חיישנים העוקב במקביל אחרי הכדור ואחרי השחקן מולו הוא מתמודד. הרובוט מסוגל להגיב במהירות לכל מהלך, ולמדוד את יכולות השחקן האנושי העומד מולו כך שיציב לו רמת אתגר מדויקת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי בא נגדו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרגע מתוכנת הרובוט לענות עם חבטות ברמה לא קלה במיוחד כדי שלא יהיה פשוט מדי לנצח אותו ולא קשה במידה שתייאש כל שחקן שעומד מולו. במידה והשחקן מצליח להתמודד, יאמר לו הרובוט משפטים מעודדים כמו "אני שמח לשחק איתך".

בחברה סבורים שבעוד כמה שנים, ייתכן שמערכות אינטליגנציה מלאכותית מתקדמות ובני-אדם יחליפו תפקידים והמחשב יהיה זה שילמד אותנו כיצד להשתפר בתחומים שונים. בינתיים מדובר בניסוי בלבד והרובוט הזה כרגע יקר, מסורבל ולא ורסטילי מספיק כדי להפוך למוצר מסחרי. אולי בעתיד, כשמכוני כושר יהיו אוטומטיים לחלוטין, הרובוט ימצא את מקומו בתור מאמן מהמניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully