וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיול משפחתי, בצבא או במסיבה: המקומות שכדאי להחזיק בהם ראוטר נייד

וואלה! NEWS בשיתוף פלאפון

9.3.2017 / 9:04

סמארטפון יכול להיות מודם נייד אבל והסוללה תיגמר מהר יותר. אם אתם חיילים קרביים, יוצאים לקמפינג, סטודנטים או מבלים בחוץ, יש אפשרות לגלוש מהר ונוח יותר דרך Wi-Fi של הרשת הסלולרית שלכם ולהישאר מחוברים לעולם

ילדה משחקת במכשיר סמארטפון תוך כדי נסיעה במושב האחורי של המכונית. ShutterStock
הראוטר הנייד הוא פתרון מושלם לדרך, במיוחד עם ילדים/ShutterStock

הסמארטפון שלנו הוא כבר מזמן יותר ממכשיר טלפון נייד. המכשיר משמש כחבילת הבידור שלנו, אנחנו מתעדכנים באמצעותו ברשתות החברתיות על מה שקורה, מנווטים איתו, משחקים, מצלמים באמצעותו, הוא היד השלישית של הגוף שלנו. הסמארטפון שלנו יכול להיות גם "נקודה חמה", מודם נייד שמספק Wi-Fi לסביבה. אם אין לכם בעיה לרוקן את הסוללה, אז מדובר באופציה לא רעה ליצירת ראוטר נייד. מי שמעודכן יודע שיש פתרון טכנולוגי קומפקטי וזול שמספק Wi-Fi בכל מקום עם קליטה, כך שאם רוצים לגלוש במהירות גבוהה וצריכים רשת של יותר משלושה-ארבעה אנשים - ראוטר נייד הוא פתרון מושלם.

לראוטר נייד יכולת ניהול המאפשרת לשלוט בצריכת הנתונים של ההתקנים המחוברים. ראוטר נייד יעיל יותר משום שבסמארטפון ייתכנו הפרעות בשימוש בעת שיחות נכנסות והוא מתחמם במצב של טטרינג (Hot Spot). בנוסף, מכיוון שהטלפון אינו מכשיר ייעודי כמו רואטר, הבעלים של הטלפון חייבים להפעיל את ה-hotspot כדי לשתף מספר מכשירים או צרכנים ובמשך כל הזמן הזה חבילת הגלישה מנוצלת על ידי כל משתמש קצה שמפעיל Wi-Fi. ראוטר נייד הוא קטן, קל ונוח לנשיאה ומאפשר לגלוש בקלות ובנוחות. ישנם ראוטרים המאפשרים חיבור לעד 14 מחשבים או סמארטפונים ותומכים בכרטיס SIM כך שהם מאפשרים לקבוצה של אנשים לגלוש ולהעביר נתונים, וזאת תוך תמיכה בכל מערכות ההפעלה וללא צורך בהתקנה. פשוט מחברים וגולשים.

הנה כמה פעילויות ומצבים שבהם ראוטר נייד הוא הכרחי כדי לאפשר לנו גלישה מהירה ונוחה:

נסיעה

נסיעה עם ילדים יכולה להיות מהנה אך גם מענה, במיוחד כשמדובר בנסיעות ארוכות. לעתים יש להעסיק אותם, ואחד הפתרונות שמאפשרים נסיעה שקטה הוא לאפשר להם לנצל את הזמן עד להגעה כדי לשחק. הראוטר הנייד הוא פתרון מושלם לדרך, במיוחד עם ילדים, משום שהוא מאפשר לחבר את הטאבלט, האייפד, הלפטופ והסמארטפון לגלישה ב-Wi-Fi ברשת הסלולרית. ילדים משתמשים גם בקונסולת משחקים ובידור כמו PSP (PlayStation Portable), כך שכדי לשחק במשחקי רשת ולשמוע מוזיקה עליהם להיות מחוברים ל-Wi-Fi. כשהם משחקים בשקט מאחור, גולשים באינטרנט או מאזינים למוזיקה באוזניות, הדרך הופכת לרגועה ונעימה יותר לכולם.

טיולים משפחתיים

טיול משפחתי הוא בילוי נהדר שבו היציאה אל הטבע מחברת בין בני המשפחה. הגעתם אל היעד ומתכננים טיול משפחות בצפון או קמפינג עם חברים בדרום? גם כששוכבים בתוך השק"ש טוב שיש חיבור נוח ויציב לציוויליזציה, בין אם כדי לשתף תמונות או לשמוע מוזיקה. בטיולים או בקמפינג הראוטר הנייד מספק רשת לא רק לכם אלא לכל החברים שאתכם בשטח.

חיילים

הגאדג'ט שיכול להפוך את השירות הצבאי למשהו אחר לגמרי. חיילים בדרך כלל נמצאים במקומות שבהם יש רשת סלולרית אך אין בהם Wi-Fi. כך שבין אם נמצאים במוצב בגבול הצפון או באימון בדרום, הראוטר הנייד יאפשר גלישה מהירה וחלקה גם במקומות נידחים יחסית. אם במקרה הטנק שלכם פרס זחל, הג'יפ נתקע בשטח או שירדתם משמירה ואתם רוצים להתחבר קצת לעולם מהמיטה שבאוהל, הראוטר הנייד צריך להיות חלק מהפק"ל שלכם.

התייר האמריקאי פיטר שר משתמש בראוטר נייד כדי לתפעל את ה-iPad שלו סמוך למושב הושעיה שבגליל. AP
לשתף תמונות מהשטח. תיירים אמריקאים משתמשים בראוטר נייד כדי להפעיל את ה-iPad סמוך למושב הושעיה שבגליל/AP

מסיבות טבע

נכון, כל העניין הוא להתנתק, לנקות את הראש, לרקוד, להשתולל, דווקא להוריד את העיניים ממסך הסמארטפון או הטאבלט. אבל המציאות היום שונה, אנחנו חייבים תמיד להיות מעודכנים וזה כולל רגעים שבהם אנחנו לכאורה מבקשים להתנתק. אז אם יוצאים עם חברים לאירוע בטבע, לפחות תוכלו ליצור לכם בקלות רשת Wi-Fi משלכם שבה תוכלו להעלות סרטונים ופוסטים בזמן אמת מהמסיבה.

שיט

אתם מבלים במסיבה על יאכטה בים, או מפליגים לאורך חופי הארץ? עם הראוטר הנייד תוכלו ליצור רשת Wi-Fi לכל המשתתפים בשיט, וכך להפליג בים ולהיות מחוברים לעולם.

עבודה מחוץ לבית

אם אתם מאלה שעובדים עם לפטופ בבית קפה או עצמאיים שיושבים לפגישות עבודה ארוכות עם לקוחות בכל מיני מקומות בארץ, הראוטר הידני יספק לכם רשת Wi-Fi משלכם בלי להיות תלויים באף אחד, ולעבוד בנוחות ובאופן חלק מאיפה שרק תרצו.

צעירים קופצים מיאכטה אל הים. ShutterStock
להפליג בים ולהיות מחוברים לעולם/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully