וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שהיה לו בלקברי בשנות האלפיים יחבק את המכשיר הזה. השאר קצת פחות

אחרי שחברה ל-TCL הסינית, כדי שתייצר עבורה את המכשירים, חברת בלקברי הקנדית מציגה שוב לעולם מכשיר עם מקלדת פיזית מלאה ומסך בגודל 4.5 אינץ'. המפרט לא בשמיים, אבל לפחות אפשר להתרפק על העיצוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה מהודר. בלקברי KEYone החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שרשמה הפסדים עצומים וכמעט נעלמה מעולם הסלולר, חברת בלקברי עדיין לא מוותרת וממשיכה להאמין בחזון המקלדת המלאה. לאחר שחברה ל-TCL הסינית, שמייצרת עבורה את הסמארטפונים, בלקברי עברה להתעמק רק בתוכנה ויחד החברות חשפו אמש את בלקברי KEYone, הסמארטפון שתמונתו דלפה לא מעט לרשת. לטענת החברה מדובר במכשיר האנדרואיד המאובטח בעולם, למרות ששמענו לא מעט הצהרות כאלה כבר בעבר.

המכשיר החדש של בלקברי מצויד במסך בגודל 4.5 אינץ', משוריים עם ציפוי זכוכית גורילה 4, ביחס של 3:2. מתחת למסך נמצאת המקלדת הפיזית שבבלקברי מתעקשים לא לוותר עליה וטוענים כי בזכות המקלדת הזו, תוכלו להשתמש בכל 4.5 האינצ'ים של המסך, ומציינים כי גם במסך בגודל 5.5 אינץ', המקלדת הווירטואלית תופסת הרבה מקום על המסך.

המקלדת של הבלקברי חכמה יותר מבעבר וכוללת את היכולות המוכרות כמו אזור רגיש למגע, אך כעת על ידי לחיצה ארוכה על אותיות שמגדירים מראש, ניתן להפעיל אפליקציות בקלות. למשל אם תלחצו על I הסמארטפון יפעיל את האינבוקס, ואם תלחצו על M תגיעו למפות.

המכשיר מגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 625 בלבד ולמרות שלא ציפינו לשבב המתקדם ביותר, ממכשיר דגל שאמור לסמל את הקאמבק של החברה היינו מצפים ליותר כוח עיבוד. למכשיר 3 גיגה זיכרון RAM, וגם הנתון הזה מאכזב אם לוקחים בחשבון שהמכשיר מיועד לקהילה עסקית שמשתמשת בסמארטפון הרבה יותר מהמשתמש הממוצע.

למכשיר מצלמת 12 מגה-פיקסל אחורית עם חיישן IMX378 של סוני, עם פיקסלים גדולים בגודל של 1.55 מיקרון, ומצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל המצלמת בזווית רחבה של 84 מעלות. בבלקברי טוענים שהסוללה, בנפח 3,505 מיליאמפר-שעה, תספק יום שלם של עבודה אינטנסיבית ובאמצעות טכנולוגיית טעינה המהירה של קוואלקום, הסוללה תיטען מ-0 ל-50 אחוזים בפחות מ-36 דקות.

המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט העדכנית ויחל להימכר בחודש אפריל במחיר של 599 אירו באירופה ו-550 דולרים בארה"ב. האם זהו המכשיר שיציל את החברה? נאלץ להמתין ולראות, לפחות מבחינת המפרט זה ממש לא בטוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מספיק עוצמתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully