וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של נוקיה: השיקה שלושה סמארטפונים זולים חדשים

כנראה שבנוקיה הגיעו למסקנה שהם לא יכולים לכבוש מחדש את השוק עם מכשירי פרימיום שיתחרו באייפון, בגלקסי ובמכשירי הדגל של LG, אז הם פנו בחכמה לשוק הזול והבינוני

צלמים זמניים מורשים

ענקית הסלולר הפינית נוקיה אמנם ירדה מגדולתה מאז ימיה היפים בשנות האלפיים, אבל זה לא אומר שהחברה קיבלה את הדין ללא מאבק. אחרי שמועות רבות, השיקה הערב החברה ארבעה מכשירים: נוקיה 6 שהפך ללהיט בסין תוך כמה דקות ואזל מהמלאי מיד לאחר שהוצע למכירה, שני דגמים זולים יותר - נוקיה 5 ונוקיה 3 - וחידוש למכשיר ישן ואהוב, נוקיה 3310.

הסמארטפון הזול מבין שלושת המכשירים החכמים הוא נוקיה 3, ומחירו פחות מ-150 דולרים. למכשיר מסך בגודל 5 אינץ' עם שבב של מדיה-טק, 2 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון פנימי. זה מכשיר בסיסי מאוד והוא מיועד בעיקר לשווקים עם מהירות גלישה סלולרית לא מהירה במיוחד. הוא מצויד בסוללה בנפח 2,650 מיליאמפר-שעה ובנוקיה אומרים שלמרות המפרט הצנוע על הנייר, מדובר במכשיר המספק חוויית שימוש טובה. מותקנת עליו גרסה נקייה של אנדרואיד 7 נוגט, כמו שניתן למצוא במכשירים של גוגל (נקסוס ופיקסל), ללא תוספות או אפליקציות מובנות של החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר דגל חדש. נוקיה 6/מערכת וואלה!, צילום מסך

המפרט, כאמור, לא מרשים במיוחד אבל המכשיר נראה לא רע בכלל. מסגרת מתכת אורזת אותו באלגנטיות ובגבו עדשת המצלמה שטוחה לחלוטין. הוא מצויד במצלמה אחורית וקדמית של 8 מגה פיקסל אבל זה לא נחשב קאמבק.

המכשיר הבא ברשימה הוא נוקיה 5, המצויד במסך בגודל 5.2 אינץ', זיכרון עבודה בנפח 2 גיגה RAM, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 8 מגה פיקסל. הוא תומך בכל רכיבי הקישוריות וגם בדור רביעי והוא מגיע עם סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה שאמורה להספיק ליום שלם של עבודה. למכשיר 16 גיגה לאחסון פנימי וניתן לשדרג את הנפח באמצעות כרטיס מיקרו-SD. מחירו בעולם כ-200 דולרים.

וואווי P10: מכשיר חזק, מצלמה אדירה
השקת ה-G6: נראה ש-LG למדה מהטעויות
בלקברי KEYone: לחובבי הז'אנר בלבד

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
נוקיה 3310 המחודש. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
נראה מוכר, הדבר הזה/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

המכשיר המתקדם ביותר שהשיקה נוקיה לשוק העולמי, הושק כבר בסין והפך ללהיט במהירות שיא. יותר מ-100,000 מכשירים הוזמנו בתוך פחות מדקה לאחר שהחלה ההזמנה המוקדמת ברשת ועם נתון פתיחה כזה, נוקיה מקווה שלפחות המכשיר הזה יצליח להשתחל באלגנטיות לקטגוריית הביניים ולהציב תחרות למכשירים אחרים בקבוצת המשקל שלו.

נוקיה 6 הוא מכשיר ביניים המצויד במסך בגודל 5.5 אינץ', מעבד סנאפדרגון 430 של קוואלקום ו-4 גיגה זיכרון RAM. הוא מבוסס על הגרסה העדכנית של מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 נוגט, מגיע עם סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה ו-64 גיגה לאחסון פנימי. יש לו מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל. מחירו עומד על 245 דולרים.

מבחינת המראה, הסמארטפונים החדשים של נוקיה נראים כמעט זהים והם ישווקו בארבעה צבעים: כחול, כסוף, שחור ונחושת.

נוקיה 6. מערכת וואלה! NEWS
נוקיה מקווה שהמכשיר ישתחל לקטגוריית הביניים/מערכת וואלה! NEWS

המכשיר הרביעי שהשיקה נוקיה הוא 3310, ואם המספר הזה נשמע לכם מוכר זה כי בשנת 2000 יצא המכשיר עם השם הזה והפך לאחד הטלפונים הניידים הפופולריים אי-פעם. בישראל המכשיר ההוא גם היה להיט וכעת מנסה נוקיה לסחוט את בלוטת הנוסטלגיה עם מכשיר בעל אותו שם אבל עיצוב שונה.

3310 המחודש מיוצר על ידי HMD הסינית ומחירו נמוך מאוד, כ-50 דולרים. הוא מגיע עם המשחק הקלאסי "סנייק", יש לו מסך קטן ולחצנים פיזיים, כמו במכשירים הטפשים של שנות האלפיים, אבל בניגוד לדגם המקורי, הקווים שלו הרבה יותר נקיים יותר והמכשיר נראה עגול יותר.

למכשיר יש חיבור USB עדכני, קישורית בלוטות' ומסך צבעוני אבל אין לו Wi-Fi, אין לו GPS ולא ניתן להוריד אליו אפליקציות מהחנות הרשמית של גוגל. ניתן לגלוש בו באינטרנט במהירות איטית (לא תומך בדור רביעי או שלישי), הוא מצויד במצלמה אחורית של שני מגה פיקסל ומצויד רק ב-16 מגה (לא גיגה) של זיכרון RAM. לדברי נוקיה, הסוללה בנפח 1,200 מיליאמפר-שעה תחזיק מעמד חודש במצב המתנה, תאפשר 22 שעות של שיחה (פי 10 יותר מהמכשיר המקורי).

נוקיה 3310 המחודש. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
התגעגעתם? נוקיה 3310 המחודש/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully